معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر :

خیر و برکت زندگی ما در کمک به نیازمندان جامعه است

مراسم مهر عاطفه ها با گرامیداشت ایام محرم حسینی به صورت نمادین در واحد آموزشی شهید سر افراز اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۲۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، در این مراسم که حجت الاسلام نوروزی امام جمعه،ملکشاهی ، معاون سیاسی ، انتظامی فرماندار،حبیبی پور مدیر وشورای معاونین آموزش و پرورش ومسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) اسلامشهر حضور داشتند،ابوالفضل اخوان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی ، ضمن گرامیداشت ایام محرم حسینی،اظهار کرد:دانش آموزان میبایست در کنار عزاداریها با فلسفه قیام حسینی آشنا شوند.

وی در ادامه افزود:دانش آموزان به عنوان سفیران مهر و محبت از دوران کودکی باید کمک به نیازمندان را یاد گرفته وآموزه های دینی به ما میگوید ، خیر و برکت زندگی ما در کمک به نیازمندان جامعه است.

در ادامه مراسم ، حجت الاسلام تمجیدی مسئول بخش ذکات کمیته امداد امام خمینی (ره) در سخنانی در رابطه با برگزاری جشن عاطفه ها در سه مرحله پایگاه های مردمی،میعادگاه های نماز جمعه و واحدهای آموزشی سراسر کشور مطالبی را بیان کرد.

وی برترین نمونه احسان را در ماجرای روزه گرفتن حضرت علی (ع)واهل بیت دانست و خاطر نشان کرد ، ایشان با دادن طعام روزه خود به نیازمندان ، خداوند هم در حق این امام همام و خاندان مطهرش ،سوره هل عطا را نازل کرد.

شایان ذکر است ، در این برنامه،که برنامه حاملان قرآن و نواخته شدن زنگ جشن عاطفه ها توسط امام جمعه اسلامشهر اجرا شد ، مسئولین شهرستان و دانش آموزان پاکت های احسان خودرا در صندوق های کمیته امداد قرار دادند.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار