معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل :

انقلاب ما انقلاب اعتقادی است

اردبیل (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشوراست گفت: انقلاب ما انقلاب اعتقادی است.

کد مطلب: ۸۵۹۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب ما انقلاب اعتقادی است

مصطفی کافی در جلسه کارگروه معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی با عنوان اینکه انقلاب ما متفاوت از سایر انقلاب هاست، اظهار داشت: ویژگی که انقلاب مارا از سایر انقلاب ها متمایز می کند، جنبه فرهنگی و مذهبی آن است.

وی ایمان به خدا، رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و وحدت مردم را سه عمل اساسی در پیروزی انقلاب دانست و گفت: تمامی تحلیلگران جهانی نیز این سه عامل را رمز پیروزی انقلاب می دانند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نشات گرفته از قیام عاشورایی است، خاطر نشان ساخت: عاشورا و پرچم سرخ کربلا و مهدویت دوبال انقلاب هستند.

کافی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی نوعی اگاهی بخشی به ملل جهان بود تا از سیطره استکبار جهانی رهایی یابند، تصریح کرد: برای اشاعه فرهنگ انقلابی و عاشورایی در بین نسل حاضر بایستی دستاوردهای انقلاب را برای دانش آموزان تبیین و تشریح شود.

وی با یادآوری اینکه زمینه امیدواری و قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی بین نسل جوان افزایش یابد، گفت: برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی باید از زبان هنری و قالب هایی که متناسب با وضعیت موجود آموزش و پرروش استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار