با حضور گسترده مردم اردبیل

یادواره شهدای انقلاب اسلامی اردبیل برگزار شد

خبرگزاری پانا:در گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ مبارک فجر و با حضور گسترده مردم یادواره شهدای فصل زمستان و انقلاب اسلامی اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۳۱۴۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در مراسم یادواره شهدای انقلاب اسلامی اردبیل که در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد شرکت‌کنندگان با نثار فاتحه و صلوات و درود به مقام شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی از ایثارگری‌های آن‌ها تجلیل کردند.

در این برنامه که همراه با آیین‌های تجلیل از خانواده‌های شهدا و همچنین پخش کلیپی از دوران مبارزات انقلابی و حضور ایثارگرانه شهدا و مداحی‌های اجرا شده بود یاد و خاطره این سرفرازان میهن اسلامی گرامی داشته شد.

در حاشیه این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به خبرنگاران گفت: بعد از 36 سال ما همچنان سرزندگی و بالندگی این نظام را مرهون خون شهدایی هستیم که بی‌ادعا به فرمان امام لبیک گفته و در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس از این مرز و بوم و حیثیت این نظام دفاع کردند.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور افزود: به جرات می‌توان گفت که امروز کشور ما به رغم همه شیطنت‌هایی که اهریمن‌های روزگار به وجود آوردند سرزنده و بالنده در صحنه است و اجازه نمی‌دهد دشمنان قسم خورده این انقلاب بخواهند ارزش‌های این ملت را زیر سئوال ببرند.

وی ادامه داد: ما امروز با برگزاری چنین یادواره‌هایی یاد و خاطره شهیدان را گرامی می‌داریم و بر ادامه مسیر عزتمندانه آن‌ها پا می‌فشاریم و بر این باوریم که در طلیعه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب و یوم‌الله 22 بهمن مردم با حضورشان در این محافل و نقطه عطف این برنامه‌ها همان راهپیمایی 22 بهمن اوج وفاداری را به انقلاب اسلام و امام راحل نشان خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار