همزمان با ۱۲ بهمن آغاز دهه مبارک فجر:

زنگ انقلاب اسلامی در مدارس استان اردبیل نواخته شد.

خبرگزاری پانا: همزمان به 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مدارس استان و با حضور استاندار و جمعی از خانواده معظم شهدا، مسوولان استانی و شهرستانی و دانش آموزان در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید دیرین نواخته شد.

کد مطلب: ۱۸۲۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این مراسمدکتر صابر سپهری مدیر کل آموزش و پرورش استان حراست از ارزش‌های انقلاب را وظیفه دانش آموزان نسل جدید دانست و دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان مجاهدت های انجام گرفته در خصوص تحقق انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برای به دست آوردن این انقلاب بهای سنگینی پرداخت شده که باید این ارزش ها به نسل بعدی نیز منتقل شود.

در ادامه مراسم استاندار اردبیل نیز قبل از نواختن زنگ انقلاب اسلامی دانش آموزان را به کسب علم و دانایی فراخواند و ارتقای علمی و فنی را در استقلال هر چه بیشتر کشور با اهمیت دانست.

مجید خدابخش افزود: انقلاب اسلامی باعث قطع دخالت دشمنان در امور داخلی کشور شده و رشد و پیشرفت علمی ما در آینده به استقلال کامل اقتصادی کشور منجر شده و رفاه عمومی را بالا خواهد برد.

وی وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) را در سایه اعتماد جوانان به اخلاص ایشان دانست و گفت: جوانان با مشاهده اخلاص رهبر فقید انقلاب به پشتیبانی برخواسته و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

گفتنی است همزمان با زنگ انقلاب اسلامی دانش آموزان عکس پایین آمدن حضرت امام راحل را از پله های هواپیما گلباران کردند و سرود بوی گل سوسن و یاسمن امد را به صورت دسته جمعی و تکان دادن پرچم جمهوری اسلامی با نشور و نشاط خاصی اجرا و 12 بهمن سالروز ورود امام را به ایران جشن گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار