در آئینی با حضور ۷۴۵ اثراز استانهای مختلف کشور

برترین های همایش رسانه و آرمان های انقلاب اسلامی در اردبیل تجلیل شدند

در همایش قلم، رسانه و آرمان های انقلاب اسلامی استان اردبیل از برترین های این همایش در بخش های عکس خبری، تیتر، یادداشت، گزارش و مقاله نویسی تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۴۴۸۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل، در همایش قلم، رسانه و آرمان های انقلاب اسلامی در سالن ولایت اردبیل سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه جضرت عباس (ع) استان اردبیل، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را دو مقطع تاریخی مهم در کشور برشمرد و هدف از جنگ تحمیلی را مقابله دشمن با تثبیت و تقویت نظام اسلامی دانست.

وی گفت: انقلاب اسلامی منحصر به یک جریان یا فرد نیست و اعتقاد به نصرت الهی، حضور مردم و رهبری امام راحل در پیروزی آن موثر بود.

وی افزود: در جنگ تحمیلی برای اولین بار در دنیا دو ابرقدرت از عراق پشتیبانی کردند و به رغم قرار گرفتن 46 لشگر در اختیار دشمن، مردم ایران به رهبری امام امت دفاع مقدس را مدیریت کردند.

بابازاده اظهار داشت: اهالی رسانه باید با ترویج گفتمان امام، ولایت فقیه، آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی دین خود را ادا نمایند و تاریخ بر عملکرد ما قضاوت خواهد کرد.

وی بیان کرد: حزب و جریان در مقایسه با بسیج، قامت بلندی ندارد و امروز رسانه ها باید به سفارش شهدا مبنی بر صیانت از وحدت، امام و ولایت فقیه عمل کنند.

بابازاده استان اردبیل را به لحاظ پیشینه تاریخی و داشتن شخصیت هایی همچون مقدس اردبیلی، مهم توصیف کرد و جوانان استان را به باورسازی، فرصت سازی و تاریخ سازی در بستر انقلاب اسلامی فرا خواند.

ایمانعلی لطفی رییس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل نیز گفت: انقلاب اسلامی میراث ارزشمند امام امت و امت بیدار ایران اسلامی است و پاسداشت ارزش ها و آرمان های آن رسالت خطیر و همیشگی اهالی رسانه است.

وی شرکت اصحاب قلم و مطبوعات از استان های دیگر در این همایش را نشانه ظرفیت بزرگ بسیج رسانه در بستر انقلاب اسلامی دانست و بر تداوم برگزاری برنامه ها و همایش های مربوطه تاکید کرد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل اظهار داشت: بستر ظهور و بروز استعدادها و قابلیت های اهالی رسانه برای تبیین، ترویج و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی فراهم است و اصحاب قلم و مطبوعات به واسطه تعهد به ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی باید در این میدان نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام نجات فیاضی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این همایش گفت: جنگ امروز نبرد رسانه است و داعش به مدد استفاده از ابزار رسانه به حضور خود ادامه می دهد.

وی افزود: رسانه تنها ابزار قدرتی است که در دنیای معاصر حرفی برای گفتن دارد و اصحاب رسانه باید در راستای تولید اندیشه اسلامی و انتقال آن تلاش چشم گیر داشته باشند.

فیاضی اظهار داشت: دشمن حرکت خزنده ای علیه ایران اسلامی آغاز کرده است که رهبر معظم انقلاب آن را نفوذ تعبیر کردند و بستر فرهنگ از زمینه های نفوذ است که دشمن روی آن سرمایه گذاری می کند.

وی ایجاد یاس در جامعه، دادن وعده دروغ، مشغول کردن با خیال پردازی و آرزوهای دست نیافتنی و زیبا جلوه دادن اقدام نادرست را از ترفندهای دشمن برای ایجاد اشتباه محاسباتی در مسوولان برشمرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: اندیشه ای که برای ترویج مبانی انقلاب اسلامی به کار گرفته شود به اسلام و قرآن کمک کرده است و پیروزی های نظام اسلامی در سایه ولایت فقیه به دست آمده است.

محمد کریمی قائم مقام و معاون پژوهش خبرگزاری تسنیم نیز در این همایش تلاش دشمن برای نفوذ در فضای رسانه را رخنه در قلم و اندیشه جامعه توصیف و اظهار امیدواری کرد این همایش آغاز تشکیل جبهه رسانه ای گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

وی گفت: اهالی رسانه سنگری را تحویل گرفته اند که اجازه یک لحظه غفلت را در آن ندارند و باید با آشنایی به شیوه های تولید، تخریب و تحریف رسانه ای دشمن درصدد مقابله با آن برآیند.

قائم مقام و معاون پژوهش خبرگزاری تسنیم افزود: مهمترین تاکتیک دشمن در فضای رسانه ای غفلت افکار عمومی برای زمینه سازی نفوذ است و دشمن تلاش می کند تا از غربتی که بر فضای رسانه ها حاکم است در این جهت استفاده کند. .

شهرام محمدی مسوول بسیج رسانه استان اردبیل نیز در این همایش از راه اندازی پارک تولید محتوای رسانه ای در آینده در استان اردبیل خبر داد و همکاری اصحاب رسانه را در این رابطه خواستار شد.

وی برگزاری آموزش سواد رسانه ای در استان و همایش حسینی قلم، رسانه و آرمان های انقلاب اسلامی با مرکزیت استان اردبیل را پیشنهاد کرد. وی از ورود 745 اثر به دبیرخانه همایش قلم، رسانه و آرمان های انقلاب اسلامی اردبیل از استان های مختلف خبر داد و تلاش بیشتر رسانه های متعهد استان را برای تاثیرگذاری فرامرزی و بر منطقه قفقاز خواستار شد.

قرائت دلنوشته توسط یک دختر خردسال خطاب به امام عصر (عج) و پخش کلیپ از بخش های متنوع این همایش بود.

گفتنی است:در پایان با قرائت بیانیه هیات داوران از برترین های این جشنواره در بخش تیتر، مقاله ، یاداشت ، گزارش و عکس خبری تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار