معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

باید منش‌های 12 گانه سازمان دانش آموزی به اهداف رفتاری میان دانش آموزان تبدیل شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران یکی از نتایج مهم تربیتی را انجام فرایندهای گروهی در سطح مدارس دانست و تاکید کرد که تقویت و توسعه تشکل پیشتازان در مدارس از اهداف اصلی سازمان دانش آموزی شهرستان‌های استان تهران در سال تحصیلی جاری است.

کد مطلب: ۸۵۸۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
باید منش‌های 12 گانه سازمان دانش آموزی به اهداف رفتاری میان دانش آموزان تبدیل شود

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این نشست با اشاره به فعالیت‌های به‌سزای سازمان دانش آموزی در برپایی اردوهای ملی و مشارکت کارآمد در اجرای برنامه های متعدد استانی و کشوری در تابستان گذشته، گفت: با شناختی که از این مجموعه و تدابیر اتخاذ شده ایشان سراغ دارم و با خلاقیت و نوآوری‌هایی که ایجاد خواهند کرد امیدوارم روزهای پر نشاط و شور انگیزی را در مدارس شاهد باشیم.

وی شور و نشاط را حلقه گمشده در مدارس عنوان کرد و گفت: سازمان دانش آموزی با اجرای برنامه های متنوع و مهارتی که در بین دانش آموزان مدارس ایجاد می کند، این توانایی را دارد تا با اعتماد سازی عمومی از اجرای این فرایندها روحیه شور و اشتیاق و شادابی را در مدارس احیا کند.

هاشمی یکی از نتایج مهم تربیتی را انجام فرایندهای گروهی در سطح مدارس دانست و افزود: تقویت و توسعه تشکل پیشتازان در مدارس از اهداف اصلی سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران در سال تحصیلی جاری است که باید با همان کیفیت سالهای گذشته و با اجرای ایده ها و پیشنهادات جدید در سطح گسترده تری به اجرا در بیاید.

وی توسعه منشهای تشکیلاتی را در میان دانش آموزان از اهداف مهم سازمان دانش‌آموزی دانست و گفت: باید منشهای 12 گانه سازمان دانش آموزی به اهداف رفتاری میان دانش آموزان تبدیل شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تشکیل مدارس کامل تشکیلاتی را یکی دیگر از نمونه فعالیتهای سازمان دانش آموزی استان معرفی کرد و گفت: تاثیرگذاری این مشارکت مدارس در تشکیلاتی شدن دانش آموزان در شهرستانهای استان تهران، این زمینه را فراهم کرد تا تشکیل چنین مدارسی در سطح کشور مورد انتظار قرار بگیرد.

در ادامه این نشست که با حضور یداله شهبازبیگی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منابع نیروی انسانی، ساماندهی پایگاه های تغذیه سالم و ایجاد ساز و کار مناسب برای برپایی اردوهای یکروزه استانی و اردوهای خارج از استان دانش‌آموزی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار