با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران؛

جشن شکوفه ها همزمان با سراسر کشور در ناحیه یک بهارستان برگزار شد

بهارستان (پانا) - جشن شکوفه ها همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان پایه اول ابتدایی روز 31 شهریور ماه 97 در مدارس ابتدایی برگزار و دانش آموزان کلاس اولی با شرکت در این جشن به یادماندنی اولین روز حضور خود در بوستان علم و دانش و مدرسه را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۸۵۶۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جشن شکوفه ها همزمان با سراسر کشور در ناحیه یک بهارستان برگزار شد

مراسم نمادین جشن شکوفه ها با حضور سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، عارفی رئیس اداره تعاون اداره کل شهرستانهای استان تهران، رسولخانی مسئول تعاون اداره کل شهرستانهای استان تهران، ناصر لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، شورای معاونین اداره آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان، دانش آموزان و اولیای گرامی آنان و فرهنگیان در دبستان شاهد پسرانه شهیده آوینی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

ناصر لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان نیز با تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس وایام سوگواری سرورسالار شهیدان امام حسین (ع) ویاران باوفایش به میهمانان ، مدعوین ، اولیاء و دانش آموزان خیر مقدم گفت و برای شکوفه های باغ دانایی آرزوی موفقیت نمود.

لطفی با بیان اینکه محصول تعلیم و تربیت باید باعث سرافرازی فرهنگیان و خانواده ها باشد ، تعلیم و تربیت را مقوله ای دانست که صرفا به عهده آموزش و پرورش کشور نبوده و بخشی از آن در مدارس صورت می گیرد افزود: با امکانات موجود و اندک، دست اندرکاران آموزش و پرورش تمام اهتمام خود را مصروف تعلیم و تربیت دانش آموزان می نمایند و برای ارائه امکانات بهتر ، همراهی اولیاء و مسئولین ضروری است.

گفتنی است در این جشن بعد از اجرای نوحه خوانی و تواشیح، با نواخته شدن زنگ شکوفه ها، دانش آموزان با استقبال مسئولین و اولیاء راهی کلاس های درس شدند و مسئولین نیز دقایقی با حضور در کلاس درس دانش آموزان را همراهی نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار