معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

پویایی مدارس با برنامه ریزی های دقیق سازمان دانش آموزی سریعترمحقق خواهد شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران مهارت مربیان تشکیلات را برای رشد و شکوفایی دانش آموزان در مدارس بسیار حائز اهمیت دانست.

کد مطلب: ۸۶۲۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پویایی مدارس با برنامه ریزی های دقیق سازمان دانش آموزی سریعترمحقق خواهد شد

با حضور سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، ابوالحسن قلی زاده رئیس سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران و معاونین و کارشناسان سازمان دانش آموزی و اعضا مجمع، نشست مجمع مدرسین، مربیان و اعضاء شهرستانهای استان تهران در سالن شماره 2 اداره کل برگزار شد.

سید مجتبی هاشمی با تقدیر از زحمات همکاران در اجرای شایسته برنامه های سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی و تابستان گذشته، تلاشهای همکاران را حرکتی رو به جلو دانست و گفت: انتقال مفاهیم ارزشمند انسانی که در چهارچوب منشهای اخلاقی تعریف می شود باید در وجود دانش آموزان نهادینه گردد تا نسلهای آینده با درونی سازی این مهارت ها بتوانند در زندگی خود به سعادت رهنمون شوند.

وی با اشاره به عشق و علاقه همکاران سازمان دانش آموزی برای انتقال این مفاهیم به دانش آموزان، اظهار داشت: ما به عنوان برنامه ریزان سازمان دانش آموزی نباید اجازه دهیم که آفت ها و آسیب هایی که می تواند فعالیت های ما را تحت الشعاع قرار دهد موجب استحاله عملکردمان شوند.

هاشمی فعالیت های تبلیغی و ظاهری را از جمله مواردی دانست که باعث فاصله گرفتن از اهداف اصلی سازمان دانش آموزی در زمینه فرایند های تربیتی هستند، افزود: فرایندهای تربیتی برای انسان که دارای ابعاد متعدد است بسیار حساس و مشکل است که باید متناسب با روحیات و خلقیات او در تمام ساحتهای تربیتی برنامه ریزی شود، و پویایی مدارس با برنامه ریزی های دقیق سازمان دانش آموزی سریعترمحقق خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران کسب مهارت توسط مربیان را از جمله مقدمات تشکیل مدارس کامل تشکیلاتی دانست و گفت: باید با برگزاری جلسات آموزشی برای مربیان تشکیلات به استاندارد واحدی برای تشکیل اینگونه مدارس دست پیدا کنیم.

در ادامه این نشست از 3 نفر پیشکسوت سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار