سازماندهی 15 گردان مردمی در یگان ویژه ناجا

تهران (پانا) - فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت تاکنون 15 گردان از نیروهای مردمی در سراسر کشور سازماندهی شده است و از ظرفیت این نیروها برای تقویت یگان‌های خود استفاده خواهیم کرد.

کد مطلب: ۸۵۷۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سازماندهی 15 گردان مردمی در یگان ویژه ناجا

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در تجمع بزرگ عاشوراییان در ستاد فرماندهی یگان های ویژه ناجا با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع)، اظهار کرد: این اولین تجمع نیروهای مردم پایه در کنار نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی است که با حضور پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس، ایثارگری مردم این مرز و بوم را برای ما تداعی می‌کند، گفت: باید همه به خاطر داشته باشیم که چه شرایطی در آن زمان وجود داشت و دشمن چه اهدافی را دنبال می‌کرد.

سردار کرمی افزود: نتایج ارزشمند دوران دفاع مقدس که با ارزش ترین آن حفظ حدود و حریم کشور محسوب می‌شود، گفت: اتکاء به قدرت پایان ناپذیر مردم و پیروی از ولایت فقیه توانست کشور را از فتنه‌های مختلف عبور داده و آن را به حماسه‌های فراموش نشدنی تبدیل کند.

این مقام عالی انتظامی گفت: یگان‌های ویژه ناجا در کنار سایر نیروهای مسلح آماده‌اند تا در هر سطحی و هر نقطه‌ای از کشور که نیاز باشد پاسخی سخت و دندان شکن به دشمنان بدهند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: یگان ویژه یکی از واحدهای مهم در امنیت داخلی است که تقویت و توسعه کمی و کیفی آن در دستور کار قرار دارد.

وی به ایجاد صد گردان در طرح توسعه اشاره کرد و گفت: 50 گردان از این تعداد از نیروی انتظامی و 50 گردان نیز از نیروهای مردم پایه پیش بینی شده است. نیروهای مردم پایه بعد از جذب، آموزش‌های لازم را در راستای انجام مأموریت‌ها فرا گرفته و برابر با نیاز، تجهیزات لازم در اختیار آنان برای انجام مأموریت قرار می‌گیرد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: تاکنون 15 گردان از نیروهای مردمی در سراسر کشور سازماندهی شده و از ظرفیت این نیروها برای تقویت یگان‌های خود استفاده خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار