پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان به مناسبت سال جدید تحصیلی

بجنورد (پانا)-مدیر سازمان دانش آموزی استان  خراسان شمالی در پیامی بازگشایی مدارس وآغاز سال جدید تحصیلی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۵۶۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان به مناسبت سال جدید تحصیلی

وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ون ، سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند. سوره قلم آیه 1

ضمن گرامی‌داشت تقارن بهار علم و دانش و هفته دفاع مقدس و ماه محرم الحرام، آغاز سال تحصیلی 97-98 و حضور دوباره‌ی دانش‌آموزان، همکاران فرهیخته و مربیان معزز پیشتاز و اولیاء عزیز را در نهاد علم و اندیشه‌پروری تبریک گفته و امیدوار است در این ایام، بتوانیم با الگو گرفتن از سیره و مکتب عاشورایی حضرت سیدالشهدا (ع)، در ادامه راه بزرگان علم و معرفت، مدارج عالی علمی و فرهنگی و همچنین خدمت خالصانه به نظام، دولت و میهن عزیزمان، ایران اسلامی گامهای مثبت و موثری برداریم.

پیشتازان سازمان دانش آموزی خراسان شمالی، در فصلِ رویشِ مهربانی و خرد ورزی، با گام‌های استوار و اندیشه‌ای پاک و سترگ، مدارس استان را مزین به اخلاق و مهارتهای اجتماعی خود می‌نمایند.

سازمان دانش‌آموزی به عنوان نهادی تمام ساحتی، در حیطه های تربیتی و پرورشی، با برنامه ریزی و مدیریت ظرفیت های دانش‌آموزان مستعد، نقشی پربار و موثری در آموزش مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی دانش‌آموزان عزیز دارد، تا بتواند نسلی توانمند و متعهد به فرهنگ ایرانی و اسلامی، تقدیم کشور عزیزمان نماید، پیشتازان عضو تشکیلات سازمان دانش‌‌آموزی، طلایه‌داران علم و دانش همراه با توانمندی و کارایی هستند که هدف نهایی نظام آموزش و پرورش را ترسیم می کند.

ما مفتخریم، با کوشش در مسیر ایجاد نشاط اجتماعی و فرهنگ سازی و آموزش کارِ گروهی به نسل جوان و نوجوان، بر مدار تدبیر و امید حرکت نموده تا قله های علم و دانش و اخلاق را فتح و همواره در مسیر تحقق اهداف انسان ساز آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران حرکت نماییم.

امید است، مربیان متعهد و تلاشگرِ پیشتاز، بیش از پیش، بستر مناسب تربیت اجتماعی دانش‌آموزان عزیز را فراهم آورده و بازوی توانمند آموزش و پرورش استان در دست‌یابی به حیات طیبه دانش‌آموزان باشند.

از درگاه قادر متعال، برای تمامی دانش‌آموزان عزیز، مدیران گرانقدر، مربیان تشکیلاتی و همه همکاران پرتلاش و گرانمایه ی عرصه تعلیم و تربیت در سازمان دانش آموزی خراسان شمالی بهترینها را آرزومندم.

« دست در دست هم نهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد»

ایام به کام، روزگارتان سرشار از شادکامی و بهروزی باد

مجیــد مصبــاح

مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار