پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

اهواز (پانا) - محمد تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پیامی با اشاره به اینکه مهر امسال را در خوزستان با شعار "همگام با مهر و هم نوا با محرم" آغاز خواهیم کرد، فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۸۵۲۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

دراین پیام آمده است :

"محرّم ماهی است که عدالت در مقابل ظلم و حق در مقابل باطل قیام کرد."
*امام خمینی(ره)*

حماسه عاشورا بزرگترین حماسه تاریخ است که بر پایه ایمان استوار به خدا، عدالت و آزادی رقم خورد و آنچنان فراگیر شد که جهانیان به نهضت و قیام امام حسین (ع) سر تعظیم فرود آوردند.

محرم ماهی است که انسانیت در آن تجلی یافت و امروز بر ماست که فرزندان و دانش آموزان این سرزمین را با درس های عاشورا آشنا کنیم و به آنان کمک کنیم تا مفاهیمی مانند آزادگی، ظلم ستیزی، ایثار، مردانگی، اخلاق و از خودگذشتن را فرا گیرند.

درک پیام عاشورا حس عزت نفس و ایستادگی را در جوانان و نوجوانان تقویت می کند از این رو مهر امسال در استان خوزستان با عنوان "همگام با مهر و هم نوا با محرم " نامگذاری شده است.

اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، امیدوارم که دانش آموزان عزیز و فرهنگیان شریف این استان از فرصت همزمانی آغاز سال تحصیلی با دهه محرم نهایت بهره را ببرند و با استعانت از آقا امام حسین (ع) مهری سرشار از معنویت و خود باوری را آغاز کنند.
محمد تقی زاده
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار