قهرمانی کشور با کسب 8 مدال مسابقات ژیمناستیک دختران مدارس ابتدایی ازآن آذربایجان شرقی شد

تبریز(پانا)- تیم دانش آموزی ژیمناستیک دبستان ام البنین آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز بعنوان نماینده استان آذربایجان شرقی با کسب 8 مدال رنگارنگ بر سکوی قهرمانی مسابقات ژیمناستیک دختران مدارس ابتدایی سراسر کشور ایستادند.

کد مطلب: ۸۵۱۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی کشور با کسب 8 مدال مسابقات ژیمناستیک دختران مدارس ابتدایی ازآن آذربایجان شرقی شد

تیم مدرسه قهرمان ام البنین (س) با ترکیب لیلا پورمحمد ، ساحل ایرانی ،یسنا شاهی ، پریا نریمانی ، مدیسه انواری و فاطمه صحرایی در این دوره از مسابقات به عنوان نماینده استان آذربایجان شرقی حضور داشتند .

رقیه نعمانی به عنوان سرپرست و مسئول تیم ، فریماه علیپور شکیب به عنوان مربی و مریم میرزایی به عنوان کمک مربی این تیم را در این دوره از مسابقات به میزبانی شهر کرد همراهی می کردند .

در پایان این مسابقات تیم دبستان ام البنین (س) با کسب رتبه اول و با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز و کسب مقام قهرمانان قهرمان توسط پریا نریمانی ، یک مدال طلا و یک مدال برنز توسط یسنا شاهی ، یک مدال طلاو یک مدال برنز توسط فاطمه صحرایی ، یک مدال نقره توسط مدیسه انواری و یک مدال برنز توسط لیلا پورمحمد به کار خود پایان دهد و برای دومین سال پیاپی از عنوان قهرمانی استان اذربایجان شرقی و ناحیه یک تبریز در مسابقات ژیمناستیک دختران دفاع کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار