مدرسه خیرساز 12 کلاسه ابتدایی علیایی تبریز به بهره‌برداری رسید

افتتاح ۶۰ باب مدرسه به طور همزمان در آذربایجان شرقی از طریق ویدئو کنفرانس

تبریز(پانا) - مدرسه خیرساز 12 کلاسه ابتدایی علیایی ناحیه یک تبریز در سه طبقه و با زیربنای یک هزار و 730 متر مربع افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۸۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خیرساز 12 کلاسه ابتدایی علیایی  تبریز به بهره‌برداری رسید

جعفر پاشایی در آیین افتتاحیه این مدرسه با بیان اینکه دارایی اصلی، دانایی است، افزود: داده‌های ما داشته‌های ما خواهد بود و داشته‌های اصلی انسان، داده‌هایش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به آذربایجان مهد علامه‌ها، گفت: همین مدارس پایگاهی برای تحویل علامه‌هایی دیگر به جهان خواهد بود.

پاشایی رویکرد اصلی دستگاه تعلیم و تربیت را برای سالتحصیلی جدید ارتقاء شاخص‌های مختلف عنوان کرد و تصریح نمود: با هماهنگی، برنامه ریزی و اقدامات بی حاشیه این شاخص‌ها را ارتقا خواهیم داد.

وی در پایان از 30 هزار کلاس درس استان خبر داد و اظهار کرد: نزدیک یک سوم مدارس استان نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان در این مراسم ابراز داشت: امروز ۶۰ باب مدرسه در آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

حجه الاسلام و المسلمین جواد لطف ا... پور نیز در این آیین گفت: این مدرسه یا هزینه ی 2 میلیارد و 800 میلیون تومان با مشارکت 60 درصدی خیر مرحوم علیایی و مشارکت 40 درصدی اداره کل نوسازی استان به بهره برداری رسید.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک تبریز افزود: زمین این مدرسه 12 کلاسه در دو هزار متر مربع در شهرک باغمیشه تبریز واقع شده است و دارای 15 حلقه سرویس، سالن چند منظوره، اتاق سمعی و بصری، کتابخانه و آزمایشکاه می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار