«هزارپا» 30 میلیاردی شد

تهران (پانا) – فیلم سینمایی «هزارپا» ساخته ابوالحسن داودی که بیست روز پیش آخرین رکورد فروش در سینمای ایران را پشت سر گذاشته است به فروش 30 میلیارد تومان دست یافت.

کد مطلب: ۸۴۸۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
«هزارپا» 30 میلیاردی شد

بر اساس جدول فروش سینما تیکت، فیلم «هزارپا» در پایان هفته گذشته با گذشتن از مرز 30 میلیارد تومان با فاصله قابل توجهی از رکورد فروش پیشین سینمای کشور، از لحاظ رقم ریالی فروش، همچنان پیشتازی می‌کند.

این فیلم سه هفته پیش با گذر از رقم فروش 21 میلیارد تومان از فیلم «نهنگ عنبر 2» ساخته سامان مقدم پیشی گرفت و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد.

«هزارپا» که هفته هفتم اکران خود را پشت سر گذاشته است تا دیروز (جمعه 2 شهریور 97 ) فروش ۳۰,۰۲۵,۶۰۷,۰۰۰ تومانی را به نام خود ثبت کرده است.

فیلم‌های «مصادره» با فروش 15 میلیارد تومان و «لاتاری» با فروش 14 میلیارد تومان رتبه‌های بعدی بالاترین فروش را در میان فیلم‌های درحال اکران کسب کرده‌اند.

«هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داودی، تهیه‌کنندگی رضا رخشان و نویسندگی امیر برادران ، پیمان جزینی و مصطفی زندی و بازیگری رضا عطاران، جواد عزتی و سارا بهرامی با فروش بیش از ۵۵۰ میلیون تومان در روز اول اکران خود رکورددار فروش افتتاحیه سینمای ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار