مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان: فرمانداری ها برای ادغام مدارس کم جمعیت همکاری کنند

اصفهان(پانا)-یکصدو بیست و هفتمین جلسه شورای آموزش وپرورش استان اصفهان با حضور معاون وزیر و استاندار اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۷۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان: فرمانداری ها برای ادغام مدارس کم جمعیت همکاری کنند

مدیر کل آموزش و پرورش استان در یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به مصوبه پیشین این شورا درباره همکاری دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی استان به منظور صرفه جویی در نیروی انسانی از طریق ادغام مدارس کم جمعیت روستایی گفت: لازم است نسبت به تامین اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان مناطق روستایی و محروم با آموزش و پرورش همکاری شود.

علی اکبر کمالی با بیان اینکه ادغام مدارس کم جمعیت گام بزرگی برای صرفه جویی و ارتقای بهره وری آموزشی در این مناطق است تاکید کرد: برای انجام این کار لازم است سرویس ایاب و ذهاب با همکاری فرمانداری ها تامین شود.

وی ادامه داد: جهت استفاده از ظرفیت های اداره کل فنی و حرفه ای، دانشگاه ها، کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و غیره به منظور رفع مشکل کمبود نیروی انسانی، قراردادهای مربوطه با نهادها و دستگاه های مربوطه بسته شده است که امیدواریم نهایت مساعدت با آموزش و پرورش در این زمینه فراهم شود.

علی اکبر کمالی یادآوری کرد: با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی، ضرورت دارد مکاتبات لازم با امضای استاندار جهت افزایش سهمیه استخدامی استان اصفهان انجام شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: مقدمات صدور مجوز ترک تشریفات لازم جهت تسهیل فرایند به کارگیری نیروی انسانی در قالب خرید خدمات آموزشی فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار