رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز: برای رسیدن به جایگاه های بالا نیاز به حقیر نشان دادن دیگران نیست

تبریز(پانا)- رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در هفتمین جشنواره کشوری جابر بن حیان گفت: برای رسیدن به جایگاه های بالا نیاز به حقیر نشان دادن دیگران نیست.

کد مطلب: ۸۴۷۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز:  برای رسیدن به جایگاه های بالا نیاز به حقیر نشان دادن دیگران نیست

شکور اکبرنژاد پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره کشوری پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی با تاکید بر لزوم توجه به کارگروهی در بین دانش آموزان اظهار کرد: خلاقیت تک تک افراد جامعه مهم نیست بلکه باید در کنار این خلاقیت توانایی انجام کارگروهی را داشته باشیم، چرا که با تک روی نمی توان به اداره کشور پرداخت .

وی ادامه داد: اهمیت کسب موفقیت های فردی بر کسی پوشیده نیست اما کسب موفقیت های جمعی از اهمیت بیشتری برخوردار است .

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز پذیرش تفاوت های فردی و احترام به آنها را ضروری خواند و با تاکید بر اهمیت احترام و حفظ محیط زیست افزود: در این راستا باید بکوشیم با مصرف بهینه آب و کاشت درخت به محیط زیست ارج نهیم .

وی ادامه داد: ما باید به دنبال کشف حقیقت باشیم و برای منظور باید حس پرسش گری را در خود تقویت کنیم، قطعا این موضوع جامعه را بسمت رشد و توسعه هدایت خواهد کرد .

اکبرنژاد خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در هفتمین جشنواره کشوری جابر بن حیان گفت: برای رسیدن به جایگاه های بالا نیاز به حقیر نشان دادن دیگران نیست .

وی همچنین خطاب به معلمان و مربیان حاضر در مراسم بیان کرد: ما بجای اهمیت دادن به نمره فرزندانمان، باید به فکر سلامت جسمی و روحی آنان باشیم و بجای تاکید بر حفظ محفوظات، راه صحیح اندیشیدن را به آنها بیاموزیم .

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز قیاس کودکان با یکدیگر را اشتباه خواند و افزود: چون خداوند انسانها را توانایی های متفاوتی خلق کرده و ب ا ید به این تفاوت ها احترام بگذاریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار