هفتمین جشنواره کشوری جابربن حیان

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: غنچه‌های علم و دانش دانشمندان آینده‌ساز سرزمین مقدسمان هستید

تبریز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، تلاش و همکاری صمیمانه فرزندان و آینده سازان میهن اسلامی و حمایت‌های معلمان، مسئولان آموزش و پرورش و اولیای گرانقدرتان را در برپایی هر چه باشکوه‌تر هفتمین جشنواره کشوری جابر بن حیان ارج نهاد.

کد مطلب: ۸۴۵۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: غنچه‌های علم و دانش دانشمندان آینده‌ساز سرزمین مقدسمان هستید

جعفر پاشایی در پیامی با عنوان "سخنی با پژوهشگران کوچک" حضور مسئولین و دانش آموزان کشور را در هفتمین جشنواره دانش آموزی جابربن حیان ارج نهاد.

در متن پیام آمده است:

رسالت خطیر نظام تعلیم و تربیت، پرورش دانش­آموزان متفکر، خلاق و شهروندی سالم در جوامع بشری و آموزش و پرورش دنیاست. در کنار امر پرورش تربیت انسان­های عالم، مومن، سالم، بالنده وکارآمد؛ فراهم نمودن بستر و ایجاد فرصت­های مناسب یادگیری به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای دانش ­آموزان می باشد.

دانش آموزان عزیز؛ شما پژوهشگران کوچک امروز و دانشمندان آینده­ساز فردای سرزمین مقدسمان هستید و دستان پرتوان و سبز کوچکتان، سبزینه­ی کوچه­های زندگی و صفابخش خاطر پر دغدغه­ی ماست. چه زیباست در عرصه­ی عشق و ایثار نورافشاندن، ترنم نغمه­ی مهر و دوستی، رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان این مرز و بوم را شاهد بودن. معلم را همین مباهات بس که راهنمای ساحت اندیشه و فرهنگ بوده و تلاش نماید از پرورش­دهندگان مغزهای اندیشمند و پژوهشگر باشد همان­ گونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در شأن و جایگاه والای معلمی فرموده اند:

"دست توانای معلم است که چشم انداز آینده را ترسیم می کند"

خداوند منان را شاکریم که توفیق و فرصتی عطا فرمود تا در مرداد ماه سال 1397در تبریز، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی شاهد شکفتن و شکوفایی غنچه­های علم و دانش در هفتمین جشنواره کشوری علمی پژوهشی (جابر بن حیان) باشیم.

تلاش و همکاری صمیمانه شما فرزندان و آینده سازان میهن اسلامی و حمایت­های معلمان، مسئولین آموزش و پرورش و اولیای گرانقدرتان را که در برپایی هر چه باشکوه­تر هفتمین جشنواره کشوری جابر بن حیان به افتخار میزبانی اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان­شرقی را ارج نهاده و از درگاه اقدس باری­تعالی موفقیت، سلامتی و سرافرازی شما را مسئلت داریم.

در پایان از پشتیبانی و راهنمایی­های ارزنده­ی جناب آقای بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش، سرکار خانم حکیم­زاده معاونت محترم آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، همکاری­ها و تلاش­های حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان آذربایجان­شرقی به ویژه سرکار خانم حقایی، کلیه معاونین اداره کل، هم­چنین سایر همکاران تلاشگر خود در سایرادارات کل آموزش و پرورش استان­ها نهایت تشکر، سپاس و قدردانی خود را اعلام می نمایم.

جعفر پاشایی

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان­شرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار