معاون پژوهش٬برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:بهره مندی از تجارب پیشکسوتان تعلیم و تربیت گره گشای مشکلات خواهد بود

تبریز(پانا)- معاون پژوهش٬برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، بهره مندی از تجارب پیشکسوتان تعلیم و تربیت را در حل مشکلات ضروری دانست.

کد مطلب: ۸۴۶۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پژوهش٬برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:بهره مندی از تجارب پیشکسوتان تعلیم و تربیت گره گشای مشکلات خواهد بود

معاون پژوهش و برنامه ریزی استان پیشکسوتان را ارزشمندترین سرمایه دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرده و گفت:سند تحول بعنوان قانون و منشور فعالیت های ما می باشد و تمامی برنامه های نظام جامع برنامه ریزی از صف تا ستاد در همین راستا است.

کامیار قهرمانی فرد اذعان داشت: این سند مصوب شورای عالی آموزش و پرورش و بعنوان سند مرجع هدایت کننده ی برنامه های مجموعه بوده و به لحاظ علمی و عملی تجارب زیستی انسان ها در جوامع امروز هدایت گر برنامه های ما است.

وی با اشاره به نقش اساسی نیروی انسانی در این راستا، تصریح کرد: در 5 سال گذشته که رویکرد متفاوتی را در مجموعه شاهد بوده ایم، استفاده از نظر بزرگان و اندیشه ورزان مورد تاکید بوده است.

معاون مدیر کل با بیان اینکه امروزه در سراسر کشور و استان شرایط ویژه و حساسی در حوزه منابع انسانی حاکم است، افزود: امسال بیش از 3 هزار بازنشسته داریم و اگر درست برنامه ریزی نشود دچار مشکل خواهیم شد.

وی استفاده از ورودی های دانشگاه فرهنگیان، جذب نیرو از محل آزمون استخدامی پیمانی، اضافه تدریس و بکارگیری پیش کسوتان را راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکل نیروی انسانی عنوان کرد.

قهرمانی فرد خاطرنشان شد: امسال اجرای کامل 3-3-6 با استقرار پایه دوازدهم عملیاتی می شود و این مهم نیاز به فضا و منابع انسانی را ضروری کرده است.

وی خواستار ارائه راهکار برای خروج موفقیت آمیز از این شرایط ویژه از اساتید حوزه تعلیم و تربیت شد.

صبح امروز، گردهمایی پیشکسوتان طرح و برنامه استان در راستای بهره مندی از تجارب ارزنده اساتید حوزه دستگاه تعلیم و تربیت بخصوص پیشکسوتان طرح و برنامه در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار