مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:پیشکسوتان آموزش و پرورش با کمترین امکانات ارزنده ترین کارها را انجام داده اند

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: پیشکسوتان آموزش و پرورش با کمترین امکانات ارزنده ترین کارها را در طول خدمت و بعد از آن انجام داده اند.

کد مطلب: ۸۴۶۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:پیشکسوتان آموزش و پرورش با کمترین امکانات ارزنده ترین کارها را انجام داده اند

گردهمایی پیشکسوتان طرح و برنامه استان در راستای بهره مندی از تجارب ارزنده اساتید حوزه دستگاه تعلیم و تربیت بخصوص پیشکسوتان طرح و برنامه در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

جعفر پاشایی گفت: امسال چالشی ترین سال در حوزه آموزش و پرورش بعد از انقلاب اسلامی است و به سبب بازنشستگی همکاران و استقرار پایه دوازدهم با چاش جدی نیروی انسانی روبه رو هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته یکم مهر ماه مشکلی از بابت نیروی انسانی نخواهیم داشت و بدون شک این مهم کار بزرگ و حرکت عظیمی را اثبات خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انتظار مجموعه مساعدت و یاری پیشکسوتان واساتید این حوزه است، تاکید کرد: آموزش و پرورش استان برابر ارزیابی های 36گانه وزارت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی علیرغم تمامی محدودیت های مالی، کمتر از رتبه پنجم را کسب نکرده است.

پاشایی نظام آموزشی موفق در دنیا را بر اساس شاخص های ارزیابی پوشش تحصیلی عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا استان ما در این شاخص پوشش تحصیلی نزدیک به 100 را رقم زده است.

این مقام مسئول یادآور شد: در بحث کسب رتبه های زیر 10 کنکور و کسب مدال های جهانی المپیاد کارنامه ی ارزنده ای در کشور داریم و بعد از شهر تهران در رتبه دوم قرار داریم.

پاشایی در پایان خاطرنشان شد: مروری بر گذشته نشان می دهد که پیشکسوتان بعنوان سرمایه مجموعه در دوران خدمت خود با کمترین اقدامات، ارزنده ترین کارها را انجام داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار