جشن بزرگ روز خبرنگار

کرمان(پانا) - همایش بزرگداشت روز خبرنگار با حضور مسئول و معاون سازمان دانش آموزی و مسئول خبرگزاری پانا استان کرمان و جمعی از اهالی رسانه، در سیرجان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۴۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ روز خبرنگار

همایش بزرگداشت روز خبرنگار با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از خبرنگاران و جمع کثیری از هنرمندان و اهالی قلم، در اداره آموزش و پرورش سیرجان برگزار شد.

مسئول سازمان دانش آموزی استان کرمان با اشاره به اینکه خبرگزاری پانا به عنوان بزرگترین خبرگزاری می تواند جهت نشر اخبار آموزش وپرورش و سازما ن دانش آموزی در همه شرایط با تنظیم صادقانه اخبار گره گشا باشد گفت: بد اخلاقی و بی اخلاقی در تنظیم اخبار ، موجب مدیریت بد ذهن خوانندگان می شود و واقعیت را از فکر مردم دور کرده و این حق الناس است.

هاشم برآوردی ضمن گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار ، گفت: گاهی تنظیم اخبار به صورت صادقانه و درست ،میتواند جلوی بسیاری از مشکلات و دردسر ها را بگیرد و گره گشا باشد.

برآوردی افزود:مسئول سازمان دانش آموزی استان کرمان با اشاره به اینکه خبرنگاران پانا در همه شرایط قادر به همکاری با سازمان دانش اموزی هستند ، گفت: این خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی و با همت زیاد ، بر عوامل مادی ومالی غلبه کرده اند.

برآوردی گفت: سعی سازمان دانش آموزیبر این است که بتواند با تامین امکانات و لوازم کار خبرنگاران ، آنها را به کار تشویق کند.

همچنین طیبه سبحانی مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان سیرجان در این همایش که با حضور بیش از ۱۰۰ خبرنگار پانای سیرجان برگزار شد ، تصریح کرد: در خبرگزاری پانا به دنبال تربیت خبرنگارانی هستیم که به دور از هر گونه دروغ و کذب کار خود را انجام دهند .

سبحانی گفت: در حال حاضر خبرنگارانی هستند که در عرصه های تخصصی خبری وارده شده اند که از خبرگزاری پانا آغاز به کار کردند.

در این مراسم از خبرنگاران فعال پانا و همچنین محمد ایران نژاد یکی از خبرنگاران سیرجانی صدا و سیمای استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار سیرجان: سجاد هنردان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار