رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:خبرنگاران تلاشگران عرصه خبر هستند

 اردستان/اصفهان(پانا)-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: خبرنگاران تلاشگران عرصه خبر هستند که در سرما و گرما این ماموریت را به خوبی انجام می دهند.

کد مطلب: ۸۴۴۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:خبرنگاران تلاشگران عرصه خبر هستند

فضل الله بصیرت در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: خبرنگاران باید با الگو گیری از شهید صارمی بزرگوار و با اتکا به خداوند منان و با قلم و هنر متفکرانه خود به بررسی مسائل، مشکل‌ها و نارسایی‌های جامعه بپردازند.

وی افزود:هر چند خبرنگاری شغلی پر خطر محسوب می شود، اما در خصوص عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه کوتاهی نکرده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: خبرنگاران تلاشگران عرصه خبر هستند که در سرما و گرما این ماموریت را به خوبی انجام می دهند.

بصیرت با بیان اینکه اداره ارشاد ضمن برگزاری جشنی برای خبرنگاران از اصحاب رسانه تجلیل خواهد کرد،تصریح کرد: در این مراسم خبرنگار برتر شهرستان انتخاب خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان تصریح کرد: خبرنگاران همیشه حامی ارزشهای والای انسانی بوده و در تمام مراسم های تلخ و شیرین در کنار مردم حضوری فعال دارند.

بصیرت بر تلاش خبرنگاران برای حفظ جایگاه خود تاکید کرد و خاطرنشان کرد : فعالیت خبری خبرنگاران برای مردم تثبیت شده است، لذا باید خبرنگاران برای حفظ جایگاه خبری خود بیشتر تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار