تجلیل از مدیران فرهنگی رسانه‌های مکتوب

کرمانشاه (پانا) - مجید یزدان پناه هفدهم مرداد ماه جاری مصادف با روز خبرنگار در سالن مجتمع رفاهی فرهنگیان کرمانشاه به پاس تلاش هایی ماندگار با اهدای لوح تقدیر از مدیران فرهنگی رسانه‌های مکتوب استان کرمانشاه تجلیل کرد.

کد مطلب: ۸۴۴۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدیران فرهنگی رسانه‌های مکتوب

عصر روز هفدهم مردادماه جاری در نشستی با حضور مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سلمان محمدی معاون تربیت بدنی و رضا موزونی مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش از مدیران فرهنگی رسانه‌های مکتوب استان کرمانشاه تجلیل شد. در این نشست صمیمی که مهمانان دیگری از جمله مدیر خبرگزاری ایرنا حاضر بودند، مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تبریک روز خبرنگار به سابقه‌ی روزنامه‌نگاری در کرمانشاه پرداخت و گفت: مایه‌ی فخر است که نسل‌های مدیران مسئول مطبوعات تأثیرگذار استان، عمدتاً از نهاد تعلیم و تربیت برخاسته و همچون نقش بی‌بدیل‌شان در آموزش و پرورش، در عرصه اطلاع‌رسانی این استان مهم تاریخی، نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی همچنین گفت: برای ارتقای آموزش و پرورش و رسیدن به اهداف عالیه‌ی آن، نیازمند تعاملی جدی با رسانه‌های استانی هستیم و این مهم با نگاه‌های کارشناسانه‌ی ارباب فرهنگی جراید میسر خواهد بود.

در ادامه‌ی این نشست کامران سعادت مدیرمسئول روزنامه «باختر» و پیشکسوت مدیران رسانه در کرمانشاه ضمن ذکر خاطراتی از کار در روزنامه، پیشنهاد کرد آموزش و پرورش با توجه به پتانسیل‌های ویژه‌ای که در اختیار دارد، به تألیف آثاری هم‌سو با تاریخ آموزش و پرورش و نقش مؤثر آن در کرمانشاه بپردازد.

حسنعلی مهدوی مدیر هفته‌نامه «غرب» نیز با اشاره به فضای غیرشفاف رسانه‌های مجازی، خواستار سامان‌دهی به این فضا در استان شد و با اشاره به مصادیقی از مدیران استان خواست با نگاهی حرفه‌ای، بین یک رسانه‌ای با شناسنامه و گرداننده‌ی کانال‌های سطحی، ضعیف و غیرحرفه‌ای تلگرامی فرق اساسی قائل شوند.

مدیرمسئول روزنامه «نقد حال» در این نشست با ارائه پیشنهادهایی از آموزش و پرورش استان خواست که از پتانسیل نشریات مطرح کرمانشاه استفاده نماید. غلامرضا نوری علاء همچنین گفت: مدیران فرهنگی رسانه‌ها توقع دارند تدبیری اندیشیده شود تا رسانه‌های مکتوب‌شان در مدارس و ادارات آموزش و پرورش به شکلی سیستماتیک ورود داده شود.

علی مولوی مدیر خبرگزاری ایرنا در استان کرمانشاه، فریدون معتمدیان رییس خانه مطبوعات کرمانشاه و مدیرمسئول هفته‌نامه «بیستون»، سید وحید حسینی مدیرمسئول هفته‌نامه «پویان غرب»، جلیل آهنگرنژاد مدیرمسئول هفته‌نامه «صدای آزادی» و فرزاد سهیلی مدیرمسؤول نشریه «رازآور» نیز در این محفل رسانه‌ای به ارائه نظرات پرداختند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مدیران فرهنگی رسانه‌های مکتوب در کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار