استاندار خوزستان در آیین گرامیداشت روز خبرنگار:

بی تفاوتی رسانه ها نسبت به رخدادهای جامعه موجب تشکیل باندهای سهم خواه و ایجاد فساد میشود

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت: رسانه ها رکن چهارم دمکراسی هستند و عدم نظارت و حضور رسانه ها و بی تفاوتی اصحاب رسانه در رخدادهای جامعه سبب شکل گیری باندهای سهم خواه و ایجاد فساد می شود و این به ضرر همه خواهد بود.

کد مطلب: ۸۴۴۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بی تفاوتی رسانه ها نسبت به رخدادهای جامعه موجب تشکیل باندهای سهم خواه و ایجاد فساد میشود

غلامرضا شریعتی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با تبریک این روز به اصحاب رسانه استان گفت: دستیابی به پیشرفت و سربلندی کشور، صیانت از منافع ملی و دستاوردهای انقلاب اسلامی جز با حقیقت طلبی، صداقت، امانت داری و تلاش دلسوزانه و جهادگونه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی امکان پذیر نیست.

استاندار خوزستان افزود: هفدهم مردادماه، یادآور رشادت آفرینی های آنهایی است که منافع مردم را به منافع شخصی و گروهی ترجیح داده اند. همان هایی که با نثار جان به عظمت این حرفه ارزشی صدچندان بخشیده و به قداست قلم تا به پایان وفادار ماندند.

شریعتی خاطرنشان کرد: بدون تردید رسیدن به توسعه متوازن و پایدار در دنیای امروز که به دهکده جهانی مشهور است تنها در سایه وجود شهروندان آگاه و هم افزایی همه اقشار جامعه دست یافتنی است و در این میان خبرنگاران در جهان پیچیده امروز عنصر آگاهی بخشی و رکن رکین پیشرفت و توسعه پایدار کشور هستند.

استاندار خوزستان یادآور شد: رسانه های مستقل و آزاد تریبون افکار مردم و ناظر بر اجرای امور در جامعه و ابزار نقادی هستند و به همین دلیل همواره مورد اعتماد افکار عمومی هستند و مدیریت ارشد استان و مسئولان دستگاه های اجرایی باید از نقد رسانه ها استقبال کنند.

شریعتی اضافه کرد: رسانه ها رکن چهارم دمکراسی هستند و عدم نظارت و حضور رسانه ها و بی تفاوتی اصحاب رسانه در رخدادهای جامعه سبب شکل گیری باندهای سهم خواه و ایجاد فساد می شود و این به ضرر همه خواهد بود.

استاندار خوزستان بیان کرد: دولت تدبیر و امید همواره در استان خوزستان از حضور، نقدها و راهکارهای خبرنگاران و اهالی رسانه استقبال می کند و انتقادات و دیدگاههای خبرنگاران را از جان پذیراست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار