در گفت و گو با پانا

خبرگزاری پانا جز بهترین خبرگزاری های کشور است

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه خبرگزاری پانا جز بهترین خبرگزاری های کشور است گفت: خبرگزاری پانا درهمدان یکی از خبرگزاری های خوب و فعال استانی است و همچنین دانش آموزان فعال و بااستعدادی در سطح استان از طریق آموزش پانا وارد جامعه خبری شده اند.

کد مطلب: ۸۴۳۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا جز بهترین خبرگزاری های کشور است

محمد پورداود در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران گفت: خبرگزاری پانا علاوه بر کار خبری، رسالت تربیت نیروی ماهر برای جامعه خبری را برعهده دارد.

وی افزود: شهادت شهید محمود صارمی در حین انجام وظیفه و تهیه خبر در کابل که مصادف است با ۱۷مرداد را به عنوان روز خبرنگار برگزیده اند .
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: خبیر نامی از نام های خداوند است که به معنای آگاه از دقایق و جزئیات اشیا وانسان هاست که خبرنگار وارث چنین نام بلندی است.
پور داود گفت: خبرنگاری حرفه وشغل نیست؛بلکه فراتراز آن نوعی رسالت و گونه ای هدایت ومدیریت خواست ها ونیازهای جامعه است ؛در واقع برترین بندگان خدا پیام آوران او بوده اند؛همانان که از پس سال ها تزکیه و تقوا و مرارت و مجاهدت به افتخار خبررسانی نایل آمدند و کسوت نبوت پوشیدند؛ که خبرنگار بیرق چنین رسالتی را بردوش دارد.

وی اظهار کرد: درجامعه ی ما ایرانیان ،نیز درهمه ی فراز وفرود ها که پس از مشروطیت تاعصرحاضر روی داده است ،خبرنگاران همواره سهمی شایسته و بسزا داشته اند .
ازاین رو ،درجایگاه رفیع و منزلت منیع خبرنگار و تاثیر همه جانبه و مهمی که در زندگی فردی و اجتماعی مخاطبان خود برجای میگذارد ،هیچ گونه تردیدی نیست.
وی در رابطه با رسانه های استان همدان گفت: تمام رسانه های گفتاری، شنیداری استان یاریگر آموزش و پرورش هستند و یک رابطه ی دوسویه وجود دارد .

پورداود افزود: درعلوم ارتباطات الگوهای زیادی وجود دارد اما الگویی که بسیار حائز اهمیت است الگوی دوسویه همسنگ است؛ که درواقع دستگاه تعلیم و تربیت استان بارسانه ها از این الگو تبعیت می کند و همه ی خبرنگاران به آموزش و پرورش کمک میکنند .

/ساره گرجی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار