«هتل تایگا» گرانترین نمایش تاریخ کاشمر به روی صحنه رفت

کاشمر(پانا) - از اول مرداد به مدت ۱۰ روز نمایش هتل تایگا با بیش از ۴۵ بازیگر به عنوان گران‌ترین نمایش تاریخ کاشمر در مجتمع فرهنگی وهنری سرو به نمایش در آمده است.

کد مطلب: ۸۴۱۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
«هتل تایگا» گرانترین نمایش تاریخ کاشمر به روی صحنه رفت

سعید مغانی نژاد، مدیراجرایی نمایش «هتل تایگا» و گروه نمایش صدای سکوت در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: نمایش «هتل تایگا» با بیش از ۸ ماه تمرین در مکان‌های مختلف و با داشتن ۲۵ بازیگر و ۲۰ عامل اجرایی به کارگردانی احسان عاقل دانش آموخته تئاتر از دانشگاه تهران و از بازیگران مطرح شهرستان و استان خراسان به عنوان پرهزینه‌ترین و پربازیگرترین نمایش تاریخ کاشمر است.
مغانی نژاد هدف نمایش را ارتباط با مردم و پیام‌رسانی از طریق چهره به چهره و به‌صورت زنده به مردم و مخاطبین دانست و در مورد خاص هتل تایگا گفت: این نمایش کمدی اجتماعی براساس داستان «مترانپاژ» که یک نمایش روسی خانوادگی است، اجرا می‌شود.

استاد تئاتر کاشمر استقبال مردم از نمایش را نسبت به گذشته بهتر دانست و گفت: مخاطبان نمایش را به‌عنوان یک محصول فرهنگی که از طرف هنرمندان عرضه می‌شود نگاه می‌کنند و به گیشه خوب مراجعه می‌کنند اما نسبت به جمعیت شهرستان ما فقط توانسته‌ایم ۲تا۳ درصد همشهریان را جذب کنیم واین کم است.

معلم هنرمند به دانش‌آموزان توصیه کرد: تئاتر دانش‌آموزی را جدی بگیرند وی از مسئولان فرهنگی و معاونان پرورشی نیز خواست که در جهت حرفه‌ای کردن تئاتر پیش بروند و آموزش و پرورش درکنار نخبگان علمی کمک کند که نخبه تئاتری و نخبه هنری نیز داشته باشیم.
مغانی نژاد گفت از مسئولان انتظار نگاه دقیق، رفتار درست و عمل به آ نچه وعده داده‌اند را دارد و امیدار است که هنرمندان را به زیبایی خود هنر ببینند.

وی در خاتمه ضمن تشکر از خبرگزاری پانا برای انعکاس رویدادهای هنری به خبرنگار پانا گفت: از اینکه جوانان برومندی مثل شما پی‌گیر مسائل فرهنگی شهرشان هستند خوشحال هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار