برق ادارات پرمصرف استان مرکزی قطع شد

اراک (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از قطع برق چند اداره و بانک پرمصرف در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۷۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برق ادارات پرمصرف استان مرکزی قطع شد

محمد الله‌داد با بیان اینکه در زمینه مصرف انرژی نیازمند یک عزم ملی هستیم، افزود: درست مصرف کردن انرژی باید از ادارات شروع شود.

وی ادامه داد: طرح ارزیابی و پایش مصرف انرژی از 10تیرماه جاری توسط این شرکت به اجرا درآمده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به مصوبه هیات وزیران مبنی بر تنظیم ساعات کار ادارات و بانک ها در راستای مدیریت مصرف برق بیان کرد: در این راستا با اعزام 25 اکیپ به ادارات و بانک های استان نسبت به نظارت بر اجرای بخشنامه مذکور، حصول اطمینان از قطع سیستم های سرمایشی در ساعت اعلام شده و به مدار آمدن ژنراتورهای اضطراری ادارات و قطع برق ادارات بد و پرمصرف اقدام کردیم.

اله داد اظهار داشت: همکاری مردم با سیاست های اصلاح الگوی مصرف برق به ویژه مدیریت مصرف در ساعت های اوج بار در تامین برق مطمئن و پایدار برای تابستان امسال کمک شایانی خواهد کرد.

وی ابراز داشت: مدیریت مصرف بحث مهمی است اما پیچیده نیست همه ما می توانیم در این زمینه نقش خود را ایفا کنیم و با خرید تجهیزات مناسب، زمان مصرف، نحوه مصرف، استفاده از نور طبیعی، استفاده از لامپ های کم مصرف، به کارگیری نورهای موضعی در محیط خانه، تنظیم دمای کولر گازی روی 23 تا 25 درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی و... 70 درصد در کاهش مصرف برق خانگی و اداری صرفه جویی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با قدردانی از همکاری خوب مردم در زمینه مدیریت مصرف اضافه کرد: تداوم صرفه جویی به عنوان یک رسالت و مدیریت مصرف بهینه برق از قطعی برق بیشتر در استان جلوگیری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار