جلسه ستادی طرح هجرت در آموزش و پرورش شبانکاره برگزار شد

بوشهر/شبانکاره(پانا)_ جلسه ستادی طرح هجرت 3 با حضور اعضا در اتاق مدیریت اداره آموزش وپرورش شبانکاره برگزارشد .

کد مطلب: ۸۳۷۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستادی طرح هجرت در آموزش و پرورش شبانکاره برگزار شد

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه شبانکاره اظهار داشت: طرح هجرت 3 با هدف شناسایی،هدایت وبکارگیری قابلیت ها،توانمندی ها وظرفیت های دانش آموزان، نهادینه کردن فرهنگ کار،تلاش و مسئولیت پذیری و پرورش روحیه تعاون و همکاری در دانش آموزان اجرا می شود و ضرورت دارد تا در کنار توجه به بهسازی، زیباسازی و نشاط مدارس به تقویت فعالیت های فرهنگی و تربیتی هم توجه خاص شود .

عباسی بر نقش فضای مناسب آموزشی در روحیه و یادگیری دانش آموزان تاکیدکرد و گفت: فضای آموزشی مناسب نشاط، شادابی و پویایی را در دانش آموزان رقم خواهد زد .

وی در ادامه بیان کرد: از اهداف مهم اجرای این طرح افزایش روحیه مشارکت وتوسعه همکاری‌ بین دانش آموزان است.
مدیر اداره آموزش و پرورش شبانکاره بر این نکته تاکید کرد که چنانچه کلاس درس رنگ آمیزی مناسبی داشته باشد تاثیر روانی آن بریادگیری بهتر دانش آموزان ملموس و مشهود خواهد بود .

وی در ادامه ابراز داشت : آموزش و پرورش در قالب طرح هجرت 3به دنبال نهادینه کردن مفاهیم و ارزش هایی است که می تواند در تکامل شخصیتی دانش آموزان تاثیر گذار باشد.

در ادامه معاون پرورشی وتربیت بدنی مطالبی راجب این طرح هجرت بیان نمود و گفت : اجرای این طرح هجرت فرصت مناسبی جهت هدایت و مهارت آموزی دانش آموزان و بستری برای جلوگیری از اتلاف وقت و استفاده ی بهینه از انرژی آنان است .

وی ادامه داد: دراین طرح در عرصه های مختلف فرهنگی ،زیباسازی مدارس ،رنگ آمیزی،نقاشی ،تعمیرات وتجهیزات با به کارگیری 85نفردانش آموز در 10روز اردوی جهادی طرح هجرت انجام می گیرد.

در ادامه این نشست هر یک از اعضا در مورد اجرای هرچه بهتر این طرح مطالبی را بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار