با حضور فرماندار شهرستان دشتستان؛

جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره برگزار شد

خبرگزاری پانا : دومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره در سال 94، با حضور فرماندار شهرستان دشتستان برگزار شد .

کد مطلب: ۳۵۱۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش و رتبه های کسب شده در مسابقات و جشنواره های استانی در سال تحصیلی جاری گفت: دستاوردهای آموزش و پرورش نتیجه تلاش های معلمان فداکار است
محمود قاسمی به ارائه خدمات رفاهی آموزش و پرورش به کارکنان منطقه اشاره کرد و گزارشی از میزان اعتبارات پرداختی به فرهنگیان ارائه داد.
وی در ادامه به بیان مسائل و مشکلات آموزش و پرورش منطقه شبانکاره پرداخت و تصریح کرد: توجه وعنایت فرماندار محترم و سایر مسوولان به آموزش و پرورش این منطقه ضروری است.
قاسمی افزود: کمبود فضای آموزشی در سال تحصیلی آینده، تکمیل پروژه های نیمه تمام ، تجهیز مدارس منطقه، تعمیر سالن سینما تربیت و تخصیص کد اعتباری به اردوگاه شهید باهنر، مهم ترین نیازهای فعلی آموزش و پرورش شبانکاره است.
در ادامه جلسه فرماندار دشتستان با تأکید به وحدت و لزوم همدلی و مهربانی بین مردم و دولت بیان کرد: مهم ترین اولویت کنونی اتحاد و انسجام بین همه بخش های جامعه است.
ارسلان زارع در خصوص میزان اعتبارات تخصیصی شهرستان دشتستان به تشریح جزئیات اولویت ها اشاره و خاطرنشان کرد: در سال آینده اولویت، تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت 60 درصد به بالا است اما با توجه به اهمیت امر آموزش و پرورش، اعتبار تجهیزات در این نهاد مهم افزایش خواهد یافت.
وی همچنین خواستار ارتقاء شاخص های مختلف آموزش و پرورش در نواحی سه گانه شهرستان شد و گفت: تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز و ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان باید از اولویت های مهم است.
فرماندار دشتستان در پایان با تأکید بر اهمیت نماز در جامعه اسلامی بیان کرد: امسال برای تجهیز نمازخانه های مدارس بودجه مناسبی در نظر گرفته می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار