مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی: گسترش طرح توان‌افزایی و ارتقا تاب‌آوری اجتماعی در مدارس پیگیری می‌شود

تبریز(پانا)- مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی تاب‌آوری را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: در صدد گسترش این طرح در بطن مدارس هستیم.

کد مطلب: ۸۳۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی: گسترش طرح توان‌افزایی و ارتقا تاب‌آوری اجتماعی در مدارس پیگیری می‌شود

جلسه عفاف و حجاب و برنامه ریزی طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری صبح امروز در دفتر معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

رقیه صادقزاده در این جلسه تاب آوری را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی عنوان نمود و گفت: در صدد گسترش این طرح در بطن مدارس هستیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خاطرنشان شد: این طرح به عنوان پایلوت سه سال در استان اجرا می شود که ایجاد معیشت پایدار در بحث تاب آوری اجتماعی نقش اصلی را دارد.

وی با بیان اینکه تاب آوری به دنبال بالا بردن ظرفیت جذب، انطباق و تغییر در جامعه است، افزود: شناسایی نقاط قوت و ضعف می تواند قابلیت انطباق و تغییر را بوجود آورد.

صادقزاده با بیان اینکه ترسیم نقشه راه در جامعه و افزایش تحمل خانواده ها مخصوصا زنان بی سرپرست هدف های اصلی است که دنبال می شود، یادآور شد: کارگاه آموزشی به صورت طرح مددکاری اجتماعی با حضور زنان بی سرپرست و بدسرپرست در هفته عفاف و حجاب برگزار می شود.

آموزش و پرورش بزرگترین رسانه در تبلیغ نیکی ها

طاهر علمی در این جلسه تاب آوری را پیشگیری تعریف کرد و نقش فرصت را برای آن بیان کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش با توجه به گستردگی جمعیتی بزرگترین رسانه در جامعه است.

معاون فرهنگی و پرورشی استان آذربایجان شرقی افزود: ماموریت پیامبران دعوت انسان ها به خوبی بود و ما باید در راستای همین امر به نیکی ها، عفاف و حجاب را که برجسته ترین نیکی است را در جامعه تبلیغ و تبیین نمائیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار