مسابقات والیبال نوجوانان آسیا و انتخابی جهان/

نوجوانان ایران مقابل سریلانکا به برتری سه بر صفر دست یافتند

تبریز (پانا) -با برگزاری 6 دیدار روز پنجم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۳۴۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان ایران مقابل سریلانکا به برتری سه بر صفر دست یافتند

روز پنجم دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا و انتخابی جهان امروز با برگزاری 6 دیدار در دو سالن پورشریفی و اقدمی به پایان رسید.
در این روز تایلند با نتیجه سر بر صفر مالزی را شکست داد و کره جنوبی برابر پاکستان نیز با نتیجه مشابه به برتری دست پیدا کرد. چین تایپه دیگر مدعی این دوره از مسابقات برابر استرالیا با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید و ژاپن نیز با همین نتیجه قزاقستان را شکست داد. تیم ایران دیگر مدعی عنوان کسب قهرمانی موفق شد سریلانکا را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و آخرین دیدار این روز از مسابقات با برتری سه بر دو هند برابر چین در دیداری جذاب و نزدیک به پایان رسید تا به این ترتیب این روز از مسابقات به پایان برسد.

در این روز از مسابقات با توجه به حضور تیم ایران در جدول مسابقات، تماشاگران استقبال متفاوتی از شاگردان وکیلی داشتند تا روز پنجم مسابقات با استقبال هواداران همراه شود.

امروز چهارشنبه این مسابقات با برگزاری 8 دیدار پیگیری خواهد شد و تیم ها برابر یکدیگر قرار می گیرند تا تکلیف مرحله نیمه نهایی و دیگر رتبه ها مشخص شود.گفتنی است این رقابت‌ها از 8 الی 15 تیر ماه به میزبانی شهر تبریز در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار