مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در تبریز/

ایران همچنان امیدوار به قهرمانی

تایلند ۳ -–۰ چین تایپه

تبریز (پانا)- دیدارهای روز سوم مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا و انتخابی مسابقات جهانی با پیروزی تایلند، قزاقستان، سریلانکا، ترکمنستان و کره جنوبی به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۳۳۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ایران همچنان امیدوار به قهرمانی

دیدارهای روز سوم مسابقات قهرمانی آسیا و روز آخر مرحله گروهی روز یکشنبه با دو دیدار آغاز شدو در یکی از این دیدارها

تیم والیبال قزاقستان توانست در 3 ست پیاپی تیم عمان را شکست دهد.

قزاقستان 3 - عمان صفر

اولین دیدار از سومین روز مسابقات دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در سالن شهید صمد اقدمی درحالی برگزار شد که تیم قزاقستان توانست در 3 ست پیاپی تیم نوجوانان عمان را شکست دهد.
وی یو هونگ از کشور چین تایپه و فان ژاوخینگ از کشور چین قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
تیم نوجوانان قزاقستان توانست در 3 ست پیاپی با نتایج 25 بر 23، 36 بر 34 و 25 بر 19 حریف خود را شکست دهد. بازیکن تیم عمان بدلیل اعتراضات مکرر به داور بازی، با کارت زرد جریمه شد.
با احتساب این نتایج، تیم قزاقستان توانست به عنوان تیم دوم بعد از هندوستان به دور بعدی مسابقات صعود کند.

تایلند 3 - چین تایپه صفر

دیدار بین دو تیم چین تایپه و تایلند از دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا و انتخابی جهانی ساعت13:30 در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد.

ست اول این دیدار با شروع قدرتی تیم تایلند همراه بود که تیم چین تایپه با گرفتن تایم اوت های پیاپی توانست تاکتیک خودرا اصلاح کرده و فاصله امتیازی را کم کند اما تیم تایلند از این رقابت دست بردار نبود و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ متیاز این گیم را از آن خود کرد. در ست دوم‌این‌ دیدار تایلند همچنان فشار را روی چین تایپه حفظ کرد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ ست دوم را نیز برنده شده و بازی را ۲ بر صفر کند.در ست آخر تیم تایلند همچنان فشار را را روی حریف حفظ کرد و تیم چین تایپه را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ شکست داد.
به این ترتیب تایلند در این گروه صدرنشین شد و تایپه به مقام دوم دست پیدا کرد وایران هم سوم شد.

قطر صفر - ۳ ترکمنستان

تیم نوجوانان‌ترکمنستان توانست در سومین روز مسابقاتی والیبال قهرمانی نو جوانان آسیا و انتخابی جهانی رقیب خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

در سومین روز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی جهانی دو تیم قطر و ترکمنستان از گروه F ساعت ۱۶:۰۰ در سالن پورشرفی تبریز به مصاف هم رفتند.

این دیدار بین تیم ترکمنستان و قطر برگزار شد که ترکمنستان در ۳ ست پیاپی امتیازت خود را دریافت کرد و با نتایج ۲۵ بر ۱۳ ، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۴ برنده از زمین مسابقه خارج شد.

میشاییل سامی داس از کشور هند و هونگ چی یانگ از کشور هنگ کنگ قضاوت این بازی را به عهده داشتند.

سریلانکا 3 - استرالیا صفر

دومین دیدار از سومین روز دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در سالن شهید صمد اقدمی در حالی برگزار شد که تیم سریلانکا توانست در 3 ست پیاپی تیم نوجوانان استرالیا را شکست دهد.
نورژان امیرزاک از کشور قزاقستان و اصغر میرزائی از کشور ایران قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
تیم نوجوانان سریلانکا در 3 ست پیاپی با نتایج 25 بر 20، 25 بر 21 و 26 بر 24 حریف خود را شکست دهد.

کره جنوبی 3- 0 چین

در سومین روز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی جهانی دو تیم چین و کره جونبی از گروه A ساعت ۱۸:۳۰ در سالن پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند.

این دیدار بین تیم چین و کره جنوبی برگزار شد که کره جنوبی در ۳ ست پیاپی امتیازت خود را دریافت کرد و با نتایج ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۱۵ و 25 بر 19 برنده این دیدار شد.

عبدالرحمان شمس از کشور قطر و پاواریت نوزیکا از کشور تایلند قضاوت این بازی را به عهده داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار