حضور دانش آموز ناحیه یک شهرری در مسابقات والیبال نوجوانان جهان

شهرری (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از حضور دانش آموز دبیرستان با هنرمنطقه در مسابقات جهانی والیبال نوجوانان خبر داد.

کد مطلب: ۹۳۰۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش آموز ناحیه یک شهرری در مسابقات والیبال نوجوانان جهان

بهروز نصیری در این رابطه گفت: امیرحسین تقوی از دانش آموزان پایه یازدهم دوره دوم متوسطه دبیرستان باهنر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مسابقات والیبال نوجوانان جهان حضور می یابد.

او افزود: امیر حسین تقوی یکی از دانش آموزان با اخلاق این ناحیه به شمار می رود که از دوران نونهالی درکانون ورزشی علی ابن ابی طالب (ع)زیر نطر مربیان مجرب واشانی و فتحی آموزش دیده ودر سال 96 به عضویت تیم لیگ برتری پیکان درآمد ودرآذر ماه سال 97 به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد و در همان سال لباس مقدس تیم ملی را برتن کرد .

امیر حسین تقوی نیز در این رابطه بیان داشت: کسب این عنوان مهم و پوشیدن لباس مقدس تیم ملی ایران را مرهون زحمات معلمان و مربیان زحمتکش آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری هستم و از همه عزیزان به ویژه خانواده خودم تقدیر می کنم و امیدوارم بتوانم در برافراشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در بیرون از مرزهای این سرزمین نقش موثری را ایفا نمایم.

این دانش آموز در کارنامه ورزشی خود حضورفعال و موثر در مسابقات تیم والیبال دانش آموزی استان و کشور و باشگاهی را در رده سنی نوجوانان را به ثبت رسانده است.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار