حضور انجمن‌های مرتبط در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی

تهران (پانا) - تشکل و انجمن‌های مختلف صنعت کشاورزی و غذایی با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته «ایران آگروفود 2018»،ضمن معرفی فعالیت‌های خود، در جریان پیشرفت‌ها و مسائل شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی این صنعت که در نمایشگاه حضور دارند، قرار گرفتند.

کد مطلب: ۸۳۴۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور انجمن‌های مرتبط در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی«ایران آگروفود 2018» ستاد برگزاری این نمایشگاه قبل از آغاز ثبت‌نام از شرکت‌های داخلی و خارجی، طی فراخوانی از همه انجمن‌ها و تشکل‌های این حوزه برای حضور در نمایشگاه دعوت به عمل آورد و بر این اساس بسیاری از این تشکل‌ها و انجمن‌ها در نمایشگاه حضور یافتند.

انجمن سازندگان ماشین‌آلات صنایع غذایی ایران (با بیش از 100 عضو) همه ساله در سالن اختصاصی و انجمن ارگانیک ایران و اعضای آن (با بیش از 50 عضو) به صورت پاویون گروهی در نمایشگاه ایران آگروفود حضور می‌یابند.

در نمایشگاه امسال ایران اگروفود، بیش از 100 هیات تجاری از کشورهای بازار هدف صادرات کشورمان به نمایشگاه دعوت شده‌اند و از سالن‌ها و غرفه‌های مختلف نمایشگاه بازدید کردند و با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکرت تجاری و اقتصادی شدند.

همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های علمی با حضور صاحبنظران، متخصصان و صاحبان صنایع بخش دیگری از برنامه‌های بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی«ایران آگروفود 2018» است.

هر چند امسال سیاست ستاد برگزاری نمایشگاه تحقق شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) بود و در این راستا تلاش کرد تا حضور شرکت‌های داخلی بیشتر باشد، اما شرکت‌های خارجی هم در راستای ارائه و انتقال تکنولوژی و فناوری روز جهان به کشور حضور قابل توجهی داشتند.

در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته «ایران آگروفود 2018»؛ که از هشتم تیر ماه آغاز شده است و امروز هم ادامه دارد، بیش از هزار و300 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 31 کشور جهان حضور و مشارکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار