نایب رئیس جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حکمی نایب رئیس جدید بانوان را منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نایب رئیس جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری منصوب شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، به دنبال استعفای ناهید ایروانی نایب رییس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری حکم جدید خسرو قمری برای مرجان محمودی صادر شد. ایروانی به مدت سه سال در سمت نایب رییسی بانوان فدراسیون فعالیت داشت و از مدتی پیش به علت مشغله کاری زیاد از سمت خود کناره گیری کرده بود.

براین اساس خسرو قمری رییس فدراسیون طی حکمی خانم مرجان محمودی که سابقه حضور در رشته دوچرخه سواری را به عنوان مربی و داور در کارنامه خود دارد به عنوان سرپرست جدید نایب رییسی بانوان فدراسیون منصوب کرد.

در حکم صادره آمده است:
«به موجب این حکم سرکار عالی از این تاریخ به عنوان سرپرست نایب رییسی فدراسیون دوچرخه سواری منصوب می شوید.توفیق سرکارعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.»
همچنین خسرو قمری طی حکمی جداگانه خانم ناهید ایروانی را به عنوان مشاور خود منصوب نمود.مراسم تودیع و معارفه نایب رییس فدراسیون دوچرخه سواری امروز با حضور مسوولان و کارکنان فدراسیون برگزار شد.در این جلسه رییس فدراسیون با تشکر و قدردانی از زحمات سه ساله ایروانی برای سرپرست جدید نایب رییسی فدراسیون آرزوی موفقیت و توفیق نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار