برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت هفته المپیک در شهرستان بشرویه

بشرویه (پانا) ـ همایش بزرگ دوچرخه سواری همراه با کارگاه آموزشی ورزش و تاثیر آن در پیشگیری از موادمخدر به مناسبت هفته المپیک در بشرویه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت هفته المپیک در شهرستان بشرویه

همایش بزرگ دوچرخه سواری همراه با کارگاه آموزشی ورزش وتاثیر از در پیشگیری از موادمخدر روز پنجشنبه مورخ 7 تیرماه درشهرستان بشرویه برگزار شد.

ورزشکاران در همایش دوچرخه سواری که به مناسبت هفته المپیک وهمچنین هفته مبارزه با موادمخدربرگزارشد،مسیر انتهای بلوارقدس تا استادیوم تختی را رکاب زدند و در مسجد حضرت ولیعصر(عج) جهت شرکت در نماز مغرب وعشاء وبرگزاری کارگاه آموزشی فوق با شعار ورزش دشمن اعتیاد شرکت نمودند.

در این کارگاه سرگرد عباسی مسئول مبارزه با موادمخدر شهرستان بیرجند سخنانی پیرامون تاثیر ورزش در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی واز جمله موادمخدر را بیان نمود و گفت : جوانان ونوجوانان ما نباید توسط دوستان ناباب وسوسه شوند.

وی گفت : جوانان باید قدرت نه گفتن را داشته باشند و افرادی را که با نشاط ودارای روحیه و منش پهلوانی هستند الگوی خود قراردهند و بیشتر از همه چیز به سلامتی و تندرستی خود بیندیشند.

درادامه کارگاه اخلاق در ورزش نیز برگزار و امام جماعت مسجد سخنانی در رابطه با داستن منش وروحیه پهلوانی وسعه صدرکه لازمه هرجوان ونوجوان وحتی بزرگسالان می باشد را بیان نمود.

درپایان تعداد 30جایزه تقدیم ورزشکاران شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار