بازدید مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از روند برگزاری کنکور 97

گرگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از روند برگزاری کنکور سراسری 97 در شهرستان های آق قلا و بندر ترکمن بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۸۳۳۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از روند برگزاری کنکور 97

کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور بارقابت گروههای علوم ریاضی و علوم انسانی در دو حوزه آق قلا آغاز شد.

محمود نسرکانی مدیر آموزش و پرورش آق قلا و رئیس ستاد برگزاری کنکور این شهرستان گفت: در گروه علوم ریاضی 57 داوطلب شامل 23 خانم و 34 آقا و در گروه علوم انسانی347 داوطلب شامل 188 خانم و 159 آقا در دو حوزه علامه حلى و امام صادق باهم رقابت می کنند.

وی افزود: این آزمون عصر امروز با رقابت 9 داوطلب گروه هنر شامل 8 خانم و 1 آقا ادامه خواهد داشت. امسال در شهرستان آق قلا 1248 داوطلب در آزمون سراسری طی صبح و عصر امروز و فردا باهم به رقابت می پردازند.

مدیر آموزش و پرورش آق قلا ، تشکیل کمیته فرعی تأمین آزمون سراسری در این شهرستان باهمکاری فرمانداری را برای اولین سال ضمن رفع مشکلات کمبود انرژی و تجهیزات لازم، در ارتقای امینیت و کبفیت برگزاری برگزاری این آزمون مفید بیان کرد.

نسرکانی استقرار یک پزشک در هر حوزه برگزاری آزمون باهمکاری شبکه بهداشت و درمان، اکیپ امدادونجات هلال احمر،شستشوی محوطه مدارس و خیابانهای منتهی به حوزه های برگزاری آزمون،کنترل سیستم های سرمایشی و برق حوزه های برگزاری و تأمین امنیت را در برگزاری آزمون سراسری امسال مؤثر بیان کرد.

همچنین گفتنی است یک نماز خانه برای استقرار والدین دانش آموزان اختصاص یافته است تا والدین در نهایت آرامش فرزندان خود را همراهی کنند.

همچنین به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان به نقل از مدیریت شهرستان ترکمن،احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به همراه ایمری مدیر آموزش و پرورش شهرستان از روند برگزاری کنکور 97 در این شهرستان بازدید بعمل آوردند.

گوهری راد طی بازدید، ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبین کنکور 97 گفت:این آزمون می تواند مهمترین آزمون زندگی این دانش آموزان باشد، زیرا سرنوشت بسیاری از این افراد در این آزمون تعیین شده و رقم می خورد.

وی به تلاش های داوطلبین برای موفقیت در بزرگترین مارتن علمی کشور اشاره نمود و افزود: یقینا همه ی داوطلبین تلاش های زیادی نموده و مشقت های بسیاری را متحمل شده اند و علاوه بر آن ، والدین دانش آموزان نیز در حد توان خود امکانات را برای فرزندان خود فراهم نموده اند تا فرزندان شان بتوانند در این آزمون موفق شده و به هدف نهایی خود دست یابند که امیدواریم مجموع این تلاش ها توام با موفقیت این دانش آموزان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار