سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان: خیران مدرسه ساز بازوان توانمند آموزش وپرورش هستند

کرمان (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان در بیستمین همایش خیران مدرسه‌ساز استان کرمان که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش برگزار شد با اشاره به سخاوتمندی خیران مدرسه‌ساز گفت: سخاوتمندی خیران زمین‌ ساز ورود دانش‌آموزان زیادی به مدارس است.

کد مطلب: ۸۳۲۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان: خیران مدرسه ساز بازوان توانمند آموزش وپرورش هستند

حمید رضا دعا گویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای هفتم تیر خیرین مدرسه ساز رابازوان توانمند آموزش وپرورش دانسته وگفت: بهترین نوع آموزش به نسل جوان آموزش عملی است و آموزش ایثار و از خود گذشتی را خیران به دانش آموزان می دهند.

وی ضمن قدر دانی از خیرین در حمایت از دانش آموزان گفت: دانش آموزانی که در مدارس خیر ساز درس می خوانند به این باور می رسند در آینده این سنت حسنه را سینه به سینه منتقل کنند.

دعا گویی ضمن اشاره به کمبود مدرسه در نقاط صعب العبور ودور افتاده افزود: بر اساس تراز جمهوری اسلامی باید شرایط تحصیل دانش آموزان در نقاط مختلف فراهم شده و موظیم در این خصوص موانع موجود را رفع کنیم تا خیرین بدون دغدغه به کار خدا پسندانه خود بپردازند.

حمیدرضا دعاگویی مدرسه سازی را از مصادیق کار خیر دانست وگفت: کرمان با توجه به تنوع اقلیم نیاز مدارس بزرگ مطابق الگوهای ارائه شده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار