رئیس مجمع خیرین مدرسه‌یار کشور: در مدرسه‌یاری با کمترین هزینه‌ها می‌توان بیشترین تاثیرات را داشت

تهران (پانا) - نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان‌های استان تهران با حضور ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌یار کشور و مدیرکل آموزش و پروورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌یار کشور: در  مدرسه‌یاری با کمترین هزینه‌ها می‌توان بیشترین تاثیرات را داشت

علی رضا افشار، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌یار کشور، در این نشست گفت: مدرسه‌یاری امروزه از مواردی است که باید به شکل ویژه‌ای از طرف خیران به آن پرداخته شود، چرا که خیلی از نیازهای ضروری و فوری مدارس را می‌توان با هزینه‌های نه چندان سنگینی رفع کرد.

وی با اشاره به اینکه نقش مدرسه در تشویق و ترغیب خیرین بسیار موثر است تاکید کرد: مدیران مدارس به ویژه در مناطق محروم با آگاهی رساندن و بیان مشکلات این مدارس می‌توانند در تشویق خیران به حمایت‌های لازم ،بسیار موثر باشند.

افشار نیازهای سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، تجهیزات کمک آموزشی و تغذیه رایگان را از جمله نیازهای ضروری مدارس غیر برخودار دانست و افزود: با همت خیران و هزینه‌های نه چندان سنگین می‌توان به آسانی نیازهای این مدارس را برآورده کرد و در شادی، نشاط و آموزش دانش‌آموزان نقشی موثر و تعیین‌أکننده داشت .

رئیس مجمع خیرین مدرسه یار کشور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این رویکرد مدرسه‌یاری نیز مورد توجه ویژه خیران عزیز قرار گیرد و بتوانیم در راه اعتلای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار