در بیستمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان مرکزی صورت گرفت

اهدای ملک 500 میلیارد ریالی یک خیر به آموزش و پرورش استان مرکزی

اراک (پانا) - در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی ابراهیم حسینجانی، یکی از خیران استان مرکزی، ملک شخصی خود و وسایل آن را به ارزش 500 میلیارد ریال به آموزش و پرورش این استان اهدا کرد.

کد مطلب: ۸۳۱۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ملک 500 میلیارد ریالی یک خیر به آموزش و پرورش استان مرکزی

در استان مرکزی هزار و 700 خیر مدرسه‌ساز وجود دارد و این جشنواره با هدف تجلیل از اقدامات خیران نیک‌اندیش استان مرکزی در امر مدرسه‌سازی برگزار شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم گفت: خیران استان مرکزی نه تنها در مدرسه‌سازی بلکه در امور بهداشت و درمان نیز گام های بلندی برداشته اند که این اقدامات جای تقدیر دارد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: مدرسه سازی امری زیربنایی و اثربخش است که پیامدهای مثبت آن در تربیت انسانی و رشد دانش و توسعه ماندگار می شود.

وی ادامه داد: مدرسه سازی کانون مهم انسان سازی است و حرکت های خداپسندانه در راستای ایجاد فضاهای آموزشی باید در کشور و استان مرکزی مستمر باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: افرادی که در توسعه مدارس مشارکت می کنند در بلوغ و توسعه کشور خود بهترین خدمت را داشته اند.

علی اکبر کریمی افزود: افرادی که در مدرسه سازی فعالیت دارند باید قدر خود را بدانند چراکه انجام امور خیر توفیقی الهی است که خداوند نصیب هر فردی نمی کند چه بسا ثروتمندانی در سطح جامعه هستند که در راه خیر گام برنمی دارند.

وی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته قول مساعد برای ساخت شش مدرسه از محل ستاد اجرایی فرمان امام راحل برای شهرستان های اراک، کمیجان و خنداب گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار