معاون استاندار سمنان:

نقشه راه خیران مدرسه‌ساز در استان سمنان تدوین شود

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: نقشه راه خیران مدرسه‌ساز در استان سمنان باید تدوین و در تصمیم‌گیری در شورای برنامه‌ریزی استان سمنان طرح شود.

کد مطلب: ۸۳۳۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نقشه راه خیران مدرسه‌ساز در استان سمنان تدوین شود

سعید ناجی با بیان اینکه دولت امروز به شکل جدی نیازمند همراهی مردم است، اظهار داشت: باورهای دینی و اخلاقی ما را به توجه ویژه به آموزش و پرورش که یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه هر جامعه‌ای است، مکلف می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: خیران مدرسه‌ساز هم به جامعه کمک می‌کنند تا با فراهم آوردن زمینه تحصیل برای فرزندان مردم از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود و با رشد و شکوفایی نسل جوان ثمرات خیری به کل کشور برسانند و هم باری از دوش حاکمیت برمی‌دارند تا دولت فرصت و مجال بیشتری برای خدمت در سایر عرصه‌ها یابد.

ناجی تصریح کرد: نیاز است تا نقشه راهی با هماهنگی بین ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و همچنین مجمع خیرین مدرسه‌ساز تدوین و پس از جمع‌بندی و انجام کار کارشناسی نهایی برای تصمیم‌گیری در شورای برنامه‌ریزی استان سمنان طرح شود.

وی ادامه داد: استان سمنان از مردمانی با فرهنگ، با اخلاق، متدین و علاقه‌مند به امر آموزش برخوردار است که در حوزه سخت‌افزاری باید توجه ویژه و خاصی صورت پذیرد و به سمتی حرکت کنیم که در استان همه مدارس یک‌نوبته باشند که در این بخش نقش خیران بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار داشت: امروز دولت به شکل جدی نیازمند همراهی مردم است و خوشحال هستیم که طبق آمار اعلام‌شده از سوی دستگاه‌های متولی، خیران در حال پیشی گرفتن از دولت در امر مشارکت هستند که نشانه‌ای از آگاهی جامعه و مسؤولیت پذیری است و جای تشکر دارد.

ناجی تصریح کرد: انتظار داریم تا شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی همانند سابق متعهدانه در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند؛ چراکه مبنای همه امور جامعه آموزش و پرورش است.

وی تأکید کرد: در بحث ساخت‌وسازها مرجع تشخیص اینکه مدارس در کجا بنا شوند، اداره کل آموزش و پرورش است که باید به‌عنوان یک اصل اساسی مورد توجه خیران قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار