همایش کار آفرینان در حمایت از کالای ایرانی در شهر قدس

شهر قدس (پانا ) - همزمان با فرا رسیدن روز ملی اصناف همایشی تحت عنوان کار آفرینان در حمایت از کالای ایرانی با حضور مدیر کل امور بانوان استانداری تهران و مسئولین شهرستان در سالن ورزشی بانوان شهرستان قدس برگزارشد.

کد مطلب: ۸۳۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش کار آفرینان در حمایت از کالای ایرانی در شهر قدس

همزمان با فرارسیدن روز ملی اصناف همایشی تحت عنوان کارآفرینان در حمایت از کالای ایرانی با حضور شارقی مدیرکل امور بانوان استانداری تهران، امام‌جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی از روسا و هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی و بانوان کارآفرین و صنعتگران شهرستان در محل سالن بانوان برگزار شد.

در این مراسم ناصر بخت فرماندار قدس ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت:ایران از رتبه 10 اقتصادی در شاخصه و مولفه صنعت برخوردار است،اصلی ترین شاخص رقابت در سطح بین الملل شاخص صنعت است وبه همین خاطر سال 97 سال مصرف کالای ایرانی نامگذاری شده است.

وی بیان داشت :متاسفانه ایرانی ها جایگاه مناسبی در مصرف تولیدات ملی ندارند، باید کیفیت تولیدات ملی را بهبود ببخشیم و از خرید کالای خارجی پرهیز کنیم.

در ادامه این مراسم حسین چناقچی رئیس کمیسیون صنایع، اصناف و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهر قدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف شهرستان قدس اظهار داشت: شهرستان قدس بیش از 25 شهید در عرصه اصناف دارد و امیدواریم در شرایط فعلی نیز، با تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر زحمت‌کش، در راستای کمک به رونق تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب‌وکار گام برداریم

وی افزود: امروز در شهرستان قدس بیش از 12 هزار واحد صنفی فعال و 1700 واحد تولیدی، صنعتی، فرهنگی و اقتصادی در سطح شهرستان وجود دارد که همواره مجموعه اصناف شهرستان از بهترین اتاق اصناف استان تهران بوده است.

رئیس کمیسیون صنایع، اصناف و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهر قدس با اشاره به نقش مؤثر اصناف و بازاریان در سطح جامعه اقتصادی و تولیدی کشور تصریح کرد: به فرموده امام خمینی (ره) اصناف و بازاریان همواره بازوان ستبر انقلاب بوده‌اند و امروز نیز نقش مؤثری در راستای تنظیم بازار عرضه و مصرف جامعه دارند.

/خبر نگار :فاطمه بردبار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار