آیین تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد

یزد (پانا) - آیین تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با حضور مدیر کل اداره آموز و پرورش استان یزد و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۰۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد

آئین تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با حضور مدیر کل و جمعی از فرهنگیان ، کارشناسان اداری و پرسنل آموزش و پرورش استان در محل نمازخانه این اداره کل برگزار شد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با تبریک کسوت بازنشستگی " محمد حسن رادمنش " از زحمات وی طی دوران 35 ساله خدمت به نظام تعلیم و تربیت در حوزه های مختلف اداری و آموزشی از جمله معاونت های آموزش ابتدایی این اداره کل قدردانی کرد و "سعیده بهادرزاده "را به سمت معاونت این اداره کل منصوب نمود .

" عباسعلی دانافر " با تجلیل از سوابق درخشان معاون جدید آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در عرصه تعلیم و تربیت اظهار امیدواری کرد و افزود: سعیده بهادرزاده باید با بهره مندی از سوابق و تجربیات ارزشمند خویش در زمینه ایجاد نشاط و پویائی در تمامی فعالیت های آموزشی برای دانش آموزان این مرز و بوم تأثیرگذار باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همراهی ، همدلی و وفاق بین مجموعه را عامل مؤثر در هم افزائی تلاش های دست اندرکاران تعلیم و تربیت دانست و گفت: با روحیه تعامل و تفاهم با مجموعه استان و کشور ، بتوانیم شاهد رشد و تقویت نظام تعلیم و تربیت باشیم.

گفتنی است سعیده بهادر زاده آموزگاری،کارشناس مسئولی ناحیه دو،معاونت آموزش ابتدایی ناحیه دو و ریاست اداره آموزش ابتدایی دوره اول و پیش دبستانی را در اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در سوابق کاری خود دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار