مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:

ابلاغ شیوه نامه نقل و انتقال درون استان فرهنگیان خوزستان

آغاز ثبت نام اینترنتی از ۲۷ خردادماه واعلام نتایج در نیمه دوم مردادماه

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از ابلاغ شیوه نامه نقل و انتقال درون استان فرهنگیان خوزستان و ثبت نام اینترنتی نقل و انتقالات از 27 خردادماه تا 17 تیرماه 97 و اعلام نتایج در نیمه دوم مردادماه 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ شیوه نامه نقل و انتقال درون استان فرهنگیان خوزستان

محمد تقی زاده با بیان اینکه فرآیند نقل و انتقالات فرهنگیان خوزستانی همانند 3سال گذشته به صورت یک مرحله ای برگزار می شود، اظهار کرد: همکاران داوطلب شرکت در این فرآیند می توانند از طریق سامانه متمرکز نقل و انتقالات درون استان به نشانی www.kh.enteghalat.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

وی با اشاره به اهداف، برنامه ها و سیاست های اجرای طرح نقل و انتقالات درون استان، عنوان کرد: توجه به وضعیت نیروی انسانی مناطق کم تر توسعه یافته با توزیع متوازن نیروی انسانی در سطح استان، رعایت عدالت آموزشی، توجه به تحکیم نظام خانواده با انتقال ضابطه مند متقاضیان، کمک به افزایش میزان سطح رضایت شغلی معلمان و تلاش در راستای تحقق بند 8/5 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر ساماندهی و به کارگیری بهینه و اثر بخش منابع انسانی و توزیع عادلانه آن در سراسر استان از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح در خوزستان است.

تقی زاده در عین حال با اظهار اینکه شیوه نامه نقل و انتقالات درون استان در قالب 3 شیوه تدوین و ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: انتقال عادی، انتقال استثناء و انتقال موقت سه شیوه انتقال درون استان هستند که فرهنگیان داوطلب انتقال بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در شیوه نامه می توانند از طریق یکی از آنها فرآیند انتقال خود را تکمیل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: دارا بودن حداقل 5 سال سابقه اشتغال تمام وقت از تاریخ استخدام رسمی و پیمانی درآموزش وپرورش تا تاریخ 31 شهریورماه 97 از شرایط اصلی شرکت در نقل و انتقال به شیوه عادی است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط انتقال فرهنگیان به شیوه استثناء، توضیح داد: جانبازان 25 درصد وبالاتر، همسران جانبازان درصورت تغییرمحل اشتغال جانباز از تاریخ 01/01/1393 به بعد به استناد ماده 17 آئین نامه اجرائی ماده 13 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان، آزادگان، همسران و فرزندان آنان، فرزند، پدر، مادر و همسرشهداء و مفقودالاثرها و هم چنین فرزند جانباز 70 درصد، حافظین 20 جزء ازقرآن کریم با تائید شورای عالی قرآن استان. همکاران دارای فرزند معلول حسی ،حرکتی وذهنی درصورت ارائه گواهی معتبر از بهزیستی شهرستان و مدیریت آموزش و پرورش استثنایی استان ،متقاضیانی که بیماری صعب العلاج خود، همسر یا فرزند آنان به تائید کمیسیون پزشکی آموزش و پرورش استان رسیده باشد و همکارانی که متقاضی انتقال به محل خدمت همسران فرهنگی خود می باشند از شرایط انتقال استثنا برخوردار خواهند بود.

تقی زاده تصریح کرد: متقاضیان انتقال بین نواحی چهارگانه اهواز؛ کارون ،حمیدیه و باوی به نواحی 4 گانه اهواز؛ بستان وهویزه به دشت آزادگان؛ دزفول به اندیمشک و بالعکس ؛ صیدون به باغملک؛ آغاجاری به امیدیه و بالعکس و همچنین خرمشهر به آبادان و بالعکس نمی توانند به صورت شیوه استثناء در نقل و انتقالات شرکت کنند و امکان انتقال آنان به صورت عادی بررسی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به شیوه انتقال موقت، گفت: متقاضیانی که درسال تحصیلی 98-97 درمنطقه ای غیر ازمبداء خدمتی خود در رشتهای مرتبط و مورد نیاز آموزش و پرورش دریک دوره تحصیلی بالاتر تصمیم به ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی داشته باشند به شرط داشتن حداقل سه سال اشتغال تمام وقت از تاریخ استخدام رسمی و یا پیمانی درآموزش وپرورش تا تاریخ 31 شهریورماه 97 مشمول استفاده از شرایط انتقال موقت درون استانی خواهند بود.

وی اضافه کرد: حداکثرمدت استفاده ازانتقال موقت برای ادامه تحصیل دردوره کاردانی دو سال، در دوره کارشناسی پیوسته (ازدیپلم به کارشناسی) چهار سال، کاردانی به کارشناسی دو سال ،کارشناسی ارشد دو سال و دکتری سه سال تعیین شده است.

تقی زاده در پایان با اظهار اینکه مهمترین اولویت آموزش و پرورش خوزستان بهسازی و توانمندسازی نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: اجرای منسجم طرح نقل و انتقال درون استان فرهنگیان خوزستانی می تواند نقش مهمی در فرآیند توانمندسازی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان ایفا کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار