مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

فرزندان فرهنگیان خوزستانی در مدارس خاص و هیأت امنایی رایگان ثبت‌نام می‌شوند

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح جامع تکریم در قالب ثبت نام رایگان فرزندان فرهنگیان خوزستانی در مدارس شاهد، نمونه دولتی، سمپاد و هیأت امنایی سراسر استان خبر داد

کد مطلب: ۸۲۷۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان فرهنگیان خوزستانی در مدارس خاص و هیأت امنایی رایگان ثبت‌نام می‌شوند

محمد تقی‌زاده با بیان اینکه تکریم همکاران فرهنگی مهمترین اولویت آموزش و پرورش خوزستان است، اظهار کرد: شیوه نامه ثبت نام امروز به همه مناطق و نواحی 40 گانه آموزش و پرورش خوزستان ابلاغ شد که بند 7 و بند 8 این شیوه نامه در راستای تکریم فرهنگیان خوزستانی تهیه و تنظیم شده است.

وی در عین حال با اظهار اینکه طرح تکریم فرهنگیان خوزستانی برای چهارسال پیاپی در خوزستان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: ثبت نام فرزندان همکاران فرهنگی در کلیه مدارس دولتی عادی، هیأت امنایی و خاص (شاهد ، استعدادهای درخشان و نمونه دولتی) سراسر استان رایگان اعلام می‌شود.

تقی زاده افزود: همچنین ثبت نام «فرزندان فرهنگیان خوزستانی» در کلیه مدارس دولتی «بدون لحاظ محدوده جغرافیایی» در صورت مراجعه و ارائه مستندات مربوط الزامی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان ضمن تشکر از همکاران فرهنگی در استان گفت: 70 هزار فرهنگی در خوزستان مشغول خدمت رسانی به بیش از یک میلیون دانش آموز هستند که باید از تمام ظرفیت های موجود در راستای تکریم این قشر زحمت کش و کوشا استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار