مهلت ثبت نام نقل و انتقال دورن استانی فرهنگیان کردستان تمدید شد

سنندج (پانا) - رئیس اداره امور اداری آموزش و پرورش کردستان از تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان در سال تحصیلی جاری تا 30 خرداد ماه 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت نام نقل و انتقال دورن استانی فرهنگیان کردستان تمدید شد

ایوب قادریان رئیس اداره امور اداری آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: متقاضیان انتقال درون استانی تا تاریخ 30 خردادماه 97 فرصت دارند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش محل خدمت اصلی خود در صورت دارا بودن شرایط، رمز ورود به سامانه نقل و انتقال به نشانی اینترنتی kurden.medu.ir را دریافت و درخواست خود را ثبت کنند و سپس مدارک لازم را جهت بررسی به امور اداری آموزش و پرورش منطقه مبدا خدمتی ارائه کنند.

قادریان با بیان اینکه نقل و انتقال صرفا با رعایت عدم نیاز مبدا و نیاز مقصد و امتیاز همکاران قابل بررسی خواهد بود؛ تاکید کرد: فرایند انتقالات سال جاری باتوجه به وضعیت نیروی انسانی صرفا به صورت یک مرحله و رایانه ای انجام می گیرد و اداره کل آموزش و پرورش کردستان هیچ اختیاری تحت عنوان اختیارات مدیرکل، انتقال اضطرار و... خارج از چارچوب این شیوه نامه برای فرایند انتقال ندارد؛ لذا هیچ گونه درخواست انتقالی بعد از اعلام نتایج انتقالات قابل پذیرش و بررسی نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار