معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان:

محدودیت جغرافیایی برای ثبت نام فرزندان فرهنگیان وجود ندارد

رایگان شدن ثبت نام فرزندان فرهنگیان رضایتمندی را گسترش می دهد

اهواز (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان گفت: نیازی نیست که اولیای فرهنگی برای ثبت نام فرزندان خود در مدارس خاص نظیر شاهد، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و هیئت امنایی شهریه ای پرداخت کنند.

کد مطلب: ۸۲۸۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت جغرافیایی برای ثبت نام فرزندان فرهنگیان وجود ندارد

جمشید کمایی با بیان اینکه ثبت نام از دانش آموزان در استان آغاز شده است، اظهار کرد: ثبت نام به صورت رسمی از اول تیرماه شروع می شود و اولیا دانش آموزان باید در همان روزهای اولیه با مراجعه به مدارس نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام فرزندان فرهنگیان در خوزستان مطابق با دستور العمل ثبت نام رایگان است، گفت: نیازی نیست که اولیای فرهنگی برای ثبت نام فرزندان خود در مدارس خاص نظیر شاهد، نمونه دولتی و هیئت امنایی شهریه ای پرداخت کنند.

کمایی با بیان اینکه رایگان شدن ثبت نام فرزندان فرهنگیان در خوزستان بر اساس دستور مدیرکل آموزش و پرورش انجام شده است ،گفت: در عین حال همکاران فرهنگی بدون رعایت جغرافیای محل سکونت، می توانند فرزندان خود را در هر مدرسه دولتی که تمایل داشته باشند، ثبت نام کنند و در این خصوص محدویتی وجود ندارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: رایگان شدن ثبت نام فرزندان فرهنگیان در خوزستان و عدم محدودیت جغرافیایی در ثبت نام فرزندان فرهنگیان خوزستانی دو تصمیم مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در راستای افزایش رضایتمندی همکاران فرهنگی است.

وی چنین تصمیماتی را در حوزه اختیارات اداره کل آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: این اختیارات با دستور مدیرکل آموزش و پرورش به صورت اجرایی در می آیند و امیدواریم در آینده گام های بیشتری در راستای ایجاد انگیزه در همکاران فرهنگی خوزستانی برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار