پانا گزارش می دهد؛

روز قدس روز اتحاد مسلمانان جهان علیه استکبار جهانی خصوصا رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اسرائیل است/ دنیا بداند فلسطین تنها نیست

زاهدان(پانا)- مردم مسلمان و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان روز قدس را روز اتحاد مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اسرائیل دانستند و با شعار مرگ بر اسرائل و مرگ بر امریکا انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند و با شرکت پر شور در این راهپیمایی حمایت خود را از فلسطین اشغالی و قدس شریف اعلام کردند.

کد مطلب: ۸۲۷۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس روز اتحاد مسلمانان جهان علیه استکبار جهانی خصوصا رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اسرائیل است/ دنیا بداند فلسطین تنها نیست

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، محمد پودینه یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی اظهار داشت: در واقع شرکت در این راهپیمایی "روز جهانی قدس" وظیفه شرعی همه مسلمان جهان در اعلام حمایت از مسلمانان مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

وی افزود: روز جهانی قدس به معنای اتحاد مسلمانان و گفتن لبیک به فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است.

پودینه تصریح کرد: مردم آگاه این استان نیز با درک اهمیت این فرمان عظیم و مهم، شیعه و سنی با اتحاد و مشتهایی گره کرده به حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشغالی به صحنه آمده اند و مسئله فلسطین را مسئله اول مسلمین جهان می داند.

ناصر گرکیج نیز از دیگر شرکت کنندگان این راهپیمایی عظیم است و می گوید: این اجتماع عظیم "راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس" که همزمان در ایران اسلامی و تمام دنیا در حال انجام است در واقع نشانه ی آگاهی جهانیان از ظلم و جنایت رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل جنایت کار است.

وی خاطر نشان کرد: امروز توده های عظیم مردم با فریادهای کوبنده ی "مرگ بر اسرائل" و "مرگ بر آمریکا" انزجار خود را از استکبار و صهیونیست اشغالگر به گوش جهانیان خواهند رساند.

جمشید غلامی نیز از دیگرشرکت کنندگان در این راهپیمایی است که هدف خود را از حضور در این مراسم اینچنین بیان می کند: اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور در دنیا است که با اشغالگری و زور گویی می خواهد در دنیا برای خود کشوری عظیم تشکیل دهد.

وی ادامه داد: صیهونیست ها نتنها دشمن مسلمانان هستند بلکه تهدیدی برای امنیت جهانی نیز هستند زیرا آنها از هرگونه عواطف انسانی محرومند زیرا که جنایات شان (شلیک به زنان و کودکان بی سلاح و بی دفاع فلسظینی و ..) در تلوزیون و سایر رسانه ها گواه بر این موضوع بوده است.

او گفت: باید مسلمانان سراسر دنیا گردهم جمع شوند و با همفکری و اتحاد در مقابل این رژیم جعلی ایستادگی و از زور گویی ها و ادامه اشغالگری های آنان جلوگیری کنند و تا سرنگونی کامل صهیونیست ها از محور مقاومت و انتفاضه مردم فلسطین حمایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار