وزیرآموزش و پرورش در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

رسالت بزرگ آموزش و پرورش تقویت روحیه ظلم ستیزی در بین دانش آموزان است

سید محمد بطحایی در حاشیه چهلمین مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، تقویت روحیه ظلم ستیزی در دوره کودکی و نوجوانی را رسالت بزرگ آموزش و پرورش دانست و گفت: هدف ما این است که با توسعه برنامه های فوق برنامه، دانش آموزان بتوانند به طور منطقی و عاقلانه روحیه ظلم ستیزی را در خود نهادینه کنند.

کد مطلب: ۸۲۷۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رسالت بزرگ آموزش و پرورش تقویت روحیه ظلم ستیزی در بین دانش آموزان است

سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز و در حاشیه چهلمین مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار پانا گفت: روز قدس در این دوره زمانی تنها نماد حمایت از فلسطین مظلوم و مبارزه با اسرائیل است. شاید در عصر حاضر هیچ نمادی مانند روز قدس نداشته باشیم که همه مردم دنیا اعم از مسلمان و غیر مسلمانی که روحیه ظلم ستیزی دارند بتوانند از این نماد استفاده کنند و فریاد اعتراض خود را به گوش ظالمان و غاصبان فلسطین مظلوم برسانند.

بطحایی در ادامه به نقش آموزش و پرورش در ترویج آرمان فلسطین در نسل جدید اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش یکی از مهم ترین مراجع و سازمان هایی است که باید روحیه ظلم ستیزی را در بچه ها تقویت کند. تقویت روحیه ظلم ستیزی در دوره کودکی و نوجوانی رسالت بزرگ آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما همچنان که در برنامه های رسمی درسی مظاهر و مصادیق ظلم ستیزی را گنجانده ایم باید در برنامه ‌های فوق برنامه نیز این روحیه را مورد توجه جدی قرار دهیم. هدف بزرگ آموزش و پرورش و یکی از برنامه های پیش روی ما، توسعه برنامه های غیر رسمی و فوق برنامه در این خصوص است تا دانش آموزان بتوانند به طور منطقی و عاقلانه روحیه ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان را در خود نهادینه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار