امام جمعه قاین:

رژیم صهیونیستی باید از ریشه قلع و قمع شود/بیت المقدس ،سرزمین مبارکی به لحاظ مادی و معنوی

قاین (پانا) ـ امام جمعه قاین گفت:رژیم صهیونیستی ، غده سرطانی وزیتون تلخ نحسی است که باید از ریشه قلع و قمع شود واین جراحی باید به دست جوانان ما انجام شود.

کد مطلب: ۸۲۷۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رژیم صهیونیستی باید از ریشه قلع و قمع شود/بیت المقدس ،سرزمین مبارکی به لحاظ مادی و معنوی

حجت الاسلام علی رحمانی امام جمعه قاین در خطبه های این هفته نماز جمعه بادعوت مردم به تقوای الهی به مسئله اشرافی گری اشاراتی داشت و گفت: زندگی دولت مردان ،زندگی روحانیونی که مسئولیتی در پستهای سازمانی دارند ،چنانچه از سطح زندگی متوسط مردم بالاتر باشد خیانت به اسلام و انقلاب و خیانت به شهدا و جانبازان است.

وی درادامه خطبه ها با اشاره به مسئله بیت المقدس گفت: این مسئله را به عنوان یک سوژه سیاسی مد نظر قرار ندهید در حالی که بسیاری از ملی مذهبی های ما فکر می کنند این یک سوژه سیاسی است.

امام جمعه قاین ادامه داد: بیت المقدس ومسجدالقصی پایگاهی است که مورد تکریم و احترام سه دین از ادیان زنده دنیا (مسیحی،یهودی و اسلام )است .

وی افزود:این منطقه یک منطقه پیغمبر خیز بوده است و علت این است که دراین منطقه تمدن همیشه وجود داشته و سرزمین مبارکی به لحاظ معنوی و مادی است و عموم پیغمبران دراین مکان مقدس مبعوث به رسالت و یا دفن شده اند.

امام جمعه قاین در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس گفت:در بسیاری از جاهایی که بر علیه صهیونیست راهپیمایی می شود بسیاری از روحانیون یهودی یا خاخام ها که سرزمین بیت المقدس را مبارک می دانند بر علیه صهیونیست فریاد می زنند وحساب این یهودی ها جدا از صهیونیست هاست.

حجت الاسلام رحمانی در ادامه گفت:بیت المقدس بیش از 14 سال و نیم قبله مسلمانان بوده است و امروز این مکان مقدس در زیر چکمه های خون آشام ونسل کش و کودک کش صهیونیست قرار گرفته است واین غده سرطانی وزیتون تلخ نحس که به دست کفتار پیراستعمار،انگلیس دراین جا غرس شد و به دست آمریکا و استکبار جهانی آبیاری می شود بایستی ازریشه قلع و قمع گردد واین غده سرطانی باید توسط جوانان جراحی شود.

امام جمعه قاین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت:امام(ره) افتخار می کرد که در میان شمامردم است و به صراحت می فرمود که شما مردم از بسیاری از انسان های زمان پیغمبر و زمان علی بن ابیطالب بهتر هستید

وی ادامه داد:مقام معظم رهبری به کرار این شکر و سپاس خودرا از شما داشته اند و لذا اگر یک گروهی در کار و صنف مان مشکلی داریم این مشکل را از نظام به این صورت بد ریخت مطالبه نکنید وبه سازمانها و نظام های مربوطه مراجعه شود و به گونه ای نباشد که چهره نظام زیر سوال برود

خطیب جمعه قاین گفت:این نظام روی خون هزاران شهید استوار است واین نظام باید به هر گونه ای حفظ شود واشتباه کاریها و ظلم ها وتبعیض ها بایستی دیده و حل شود و مواظب باشید که به پای نظام نوشته نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار