امام جمعه شهرستان فردوس گفت :

روز قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران

بیرجند (پانا) ـ امام جمعه شهرستان فردوس گفت : روز قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی بر می‌دارند.

کد مطلب: ۸۲۷۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه شهرستان فردوس ضمن بیان قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان را امام(ره) روز قدس نامگذاری کردند تا با حضور مردم در سراسر کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیراسلامی حمایتی از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین که حدود 7 دهه از خانه و کاشانه خود آواره هستند انجام شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری پیش‌بینی کردند امسال مردم بیش از سال‌های گذشته به این مسئله اهمیت می‌دهند و در راهپیمایی روز قدس حضور می یابند.

امام جمعه شهرستان فردوس بیان کرد: به‌‌ویژه با اتفاقاتی که در فلسطین اشغالی افتاده است و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف و کشتار بی‌رحمانه تعدادی از رزمندگان اسلام در ماه مبارک رمضان و صدها مجروح در انتفاضه بازگشت که دل هر مسلمانی را آزرده می‌کند.

بابایی تصریح کرد: در این راستا وظیفه ملی، مذهبی و دینی ما است که در روز قدس حضور پیدا کنیم و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با آرزوی آزادی قدس شریف را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قدس نماد مقاومت است خاطرنشان کرد: این مقاومت را امام(ره) تاسیس کردند و خوشبختانه فلسطینیان لبیک گفتند و حتی مسلمانان سراسر جهان نیز در کشورهای اروپا و آمریکا به این دعوت لبیک گفتند.

امام جمعه شهرستان فردوس یادآور شد: در این راستا ما امروز شاهد حضور مسلمانان در سراسر جهان برای حمایت از قدس شریف که قبله اول مسلمین است هستیم.

بابایی اظهار کرد: در واقع روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین به ویژه در غزه و دیگر کشورهای اسلامی است.

وی افزود: همچنین روز قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی بر می‌دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار